haha ja ik kwam er per toeval achter toen ik belde hoe warm het water was hihi je moet trouwens wel eerst even links richting het gewone bad en dan na de kluisjes naar rechts, lange gang door en dan ben je er.. (is wel alleen op zondag open van 11 tot half 4) Zwemluier, bij de kleine zwembroekjes van Lief! hoef je geen zwemluier te gebruiken.. in het broekje zit hetzelfde systeem als de luier
Ik denk dat de badpakjes nog volop in de winkels moeten komen volgens mij heeft dat ook weer met de zomercollectie te maken. Vorige jaar heb ik denk ik rond mei/juni een badpakje gekocht maat 62/68 bij Hema omdat wij eerder toch niet wilden gaan zwemmen. Toen ze deze aan kon was er inmiddels bij de Hema al niet veel meer te krijgen. Ik vind een badpakje bij een meisje zelf ook veel leuker, heb er al eentje in maat 74 klaarliggen die ik in de uitverkoop op de kop heb kunnen tikken
Nou...om eerlijk te zijn...het is niet verplicht om een zwemluier te dragen bij ons. Omdat idd ze dat niet schijnen te doen Ik weet het niet, maar heb wel een luier gedaan, want zal je net zien: "die van mij natuurlijk wel"
hahaha inderdaad zal je net zien... Hier inderdaad nog nooit een poeppie gevonden in de zwemluier.. en we zwemmen toch wel 2x in de week al een jaar hihi maarja af en toe hoor je ook dat er in het gewone badje gepoept word dus ik neem het risico niet haha
Mijn zoon vorige week voor het eerst in zwembad gepoept. Had gelukkig een zwemluier om! Kzei voordat we naar zwembad gingen al tegen mn man dat we extra zwemluier moesten meenemen want D had al 2dagen niet gepoept, en ja hoor
Haha,nou zal je net zien. Onze dochter heeft ook wel eens in bad gepoept, allebei trouwens wel een keer. Lekker ontspannend dat warme water
Hier ook 1x een poepje in de zwempamper gehad... en wij zwemmen toch ook al ruim een jaar 1-2x per week. Zou het risico ook niet nemen! Overigens in bad/douche ook nog maar 1x gepoept...