hallo dames, ik heb een vraag, heb nog niet echt z'n topic kunnen vinden zowel dan heb ik dat over het hoofd gezien. vanaf hoeveel maanden sliep jullie kind vanaf 19.00u in zijn bedje tot de laatste fles en dan tot de volgende ochtend?
Mijn zoontje is nu 3 maanden en sinds kort hebben we een goed ritme! Rond half 9/9uur krijgt hij de laatste fles en slaapt dan door tot 5uur/half6 De laatste fles van elf uur is hier nooit een optie geweest, omdat meneer niet wakker te krijgen was, dus toen lag hij al vanaf 19u in bed en sliep tot een uur of 3, vervolgens is ons mannetje vanzelf een beetje gaan schuiven.
Hier slaapt ze ook elk slaapje in haar eigen bed. Van 19.00 tot 7.00 uur slapen gebeurt nog niet hoor. Tussen 21.00 en 22.00 krijgt ze nog een fles en slaapt dan +/- tot 8.00 uur.
Hier ook vanaf dag 1 in zijn eigen bedje geslapen 's avonds. In het begin ging hij rond 8 uur, half 9. Maar het is nu al een aantal maanden max. 7 uur dat hij erin ligt. Momenteel krijgt hij rond half 10 zijn 4de en laatste fles.
Met een maand of 4. Hij kreeg toen rond 23.00 nog een laatste fles, meer slapend dan wakker, maar hij sliep in principe van 19.00 tot 07.00.
Onze kleine is nu net 3 maanden en slaapt nu 3 weken vanaf 20:00 uur in zijn eigen bedje. We geven hem om 19:00 uur de fles en dan ligt hij er om 20;00 uur in. Hij slaapt overigens al sinds de tweede week ook altijd in zijn eigen bedje. We maken hem wakker rond 23:00 uur voor de 5e fles van 180+6 en hij slaapt dan tot ongeveer 7 uur. Meestal is hij iets eerder wakker, maar moppert dan alleen een beetje. Dus laten we hem liggen tot 7 uur. Meestal is hij dan weer in slaap gevallen. Echt heel erg fijn! Het slapen overdag is jammergenoeg een ander verhaal. Maar beter zo, dan andersom denk ik dan maar...
hier is het savonds sowiso in eigen bedje. Lydia heeft nu al heel lang dat ze rond 8u het echt zat is en na een fles in coma ligt tot de volgende ochtend. Bij daniel duurde het langer, die sliep liever uit (en mama ook)
mijn zoontje slaapt vanaf 19 uur, dan maken we hem wakker om 23 uur voor een grote fles (180/6) en dan wordt hij meestal tussen 4-5 wakker. Hij slaapt dus nog niet door tot de ochtend, dat heeft hij ook nog nooit gedaan. Soms lees ik dat kindjes dat al doen vanaf een paar weken, maar zo zie je maar, ieder kindje is anders!
sem sliep met 3 weken door van 23/6 en met een maand of 3/4 van 20/8 Maar nu zit ik met een dilemma evy krijg ik om 23.00 haast niet wakker ze drinkt dan ook maar 50 cc en word om 3 uur wakker en daarna tussen 7 en 9. Die fles om 3 uur drinkt ze wel goed 120 cc en vandaag sliep ze daarna 7 uur aan een stuk dus. Ik denk dat ik haar nu maar eens niet wakker maak om 23 uur ben benieuwd
Dat dilemma hebben wij ook gehad! Ik maakte hem wakker voor de laatste fles, of gaf hem die al slapend en hij kwam daarna weer rond 3uur! Vervolgens heb ik hem eens laten slapen en de fles van elf uur niet gegeven en ook toen sliep hij tot 3uur! Dit hebben we vervolgens maar zo gelaten en sinds een kleine week heeft hij zn schema een beetje om gegooid en krijgt hij nu zijn laatste fles om half 9/9uur en slaapt dan tot een uur of 5/6
Pff hier was het gewoon 4 uur later geen suc6 dus want nu komt ze denk om half 6 weer dus 2 x in de nacht vanaf maar weee om half elf wakker maken
Het verschild dus heel erg per kind.. Mijn zoontje lag al vanaf 3 weken na zn geboorte in zijn eigen bedje, en sliep al door vanaf de grote fles van 180ml (11.30 tot 06.00 a 07.00) en nu slaapt ie sinds 3 dagen niet door maar komt hij steeds om 4.00... Weet iemand waar dat aan kan liggen? De avon slaapt ie nooit in zijn eigen bedje dat wilt ie nog niet..
Vanaf 3 maanden, toen de krampjes over waren. Tot die tijd was het elke avond huilen huilen huilen dus zat hij bij ons of tegen ons aan te slapen op de bank. Charlie
Stijn slaapt niet om 19 uur Na z'n fles van 19.15 kijkt ie met mij goede tijden en gaat dan de box in. Gaat dan 22.45 mee naar boven, doe z'n pyjama en slaapzak aan en geef 'm de fles, dan slaapt ie tot gemiddeld 7.30. Dit schema hadden we al heel snel en hoop dat ie dit heel lang volhoudt
Hier gaat ze sinds week 10 rond 8 uur naar bed. Ze slaapt dan tot 7:00 met een onderbreking rond 22:00 voor de laatste (half slapende) fles.