Jaarlijks als er tegen de zomer baby's werden geboren kocht ik bij zeeman dan baby zwemkleding. Nu wilde ik kijken voor ons kleine meisje en al in alle maten zwemkleding behalve voor baby's. Weet iemand of dit nog kan komen?
Ja dat komt eraan. Als het goed is ligt het aankomende week op de meeste plekken in de winkel bij de Zeeman. En anders even vragen aan het personeel. Wij hebben de eerste deze week binnen gekregen. Zou wel een maatje groter nemen want vind ze zelf klein uitvallen.
Ok super...personeel hier hebben gezegd dat ze niet kwamen. Baalde al. Ook bedankt voor de maattip, wilde ze vast kopen om ook de winter straks weer door te komen voordat ik alleen nog maar aan dure kan komen
Ik ben afgelopen donderdag nog even bij de zeeman geweest en daar lagen ze al. Helaas leek de maat alleen weer erg raar. Vorig jaar heb ik er ook 1 gekocht (en later teruggebracht) voor erbij op vakantie. Oogde al klein dus 2 maten groter dan ze had en nog zat ie super strak maar wel veel te lang. Jammer want ze zagen er wel schattig uit en super prijsje voor erbij maar de pasvorm was toen heel vreemd...
volgens mij mag dat al vrij snel snoeppie. Anders even op een site van een zwembad kijken bij baby zwemmen.
Hier mag je vanaf 6 weken babyzwemmen....ik hoop dat het hier ook snel komt nu overal pas vanaf maat 92
Ik heb gisteren een hele mooie schattige gekocht bij de zeeman voor 3,99 De maten vallen wel klein. Maat 86 is maat 74-80 van de hema. Maar hij is zo schattig !! Wit met mooie aardbeitjes !!!