Balen...tattoo ontwerp

Discussie in 'De lounge' gestart door janineke, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Na maanden denken en zoeken heb ik de perfecte tattoo gevonden. Op de website van tattoo johnny en ik heb ook een foto gevonden van iemand die deze tattoo heeft. Ik wil er alleen de n j t (1e letters van de namen van mijn kinderen in verwerken) Vandaag ging ik voor een afspraak. De vrouw die de afspraak maakte vertelde dat het niet ogelijk was om er letters n te verwerken. Ik baal nu zo, het had me echt zo mooi geleken... zucht.... Links Boven in wou ik dan de n, rechts onder bij de bovenste bloem de t, en helemaal onderin de j (die lijkt er al een beetje op) Ik wou het dan zo hebben dat je alleen de letters ziet als je het weet, als jullie begrijpen wat ik bedoel...
    Geen idee wat ik met dit bericht wil, even mijn teleurstelling afschrijven denk ik.

2. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Is het geen idee om andere shops te benaderen?
    Bijv. via mail vragen of het volgens hun mogelijk is?

Ik weet niet in welke regio je woont, maar in gelderland kan ik je er zeker 1 aanraden.

3. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Deze tattooshop zit in eindhoven en ik vindt de tattoo's daar altijd erg mooi, ik heb wel evengoed een afspraak staan voor volgende maand, ik wil nog even nadenken hoe ik het nu doe, want ik vindt het wel een hele mooie tattoo, maar vindt de betekenis er achter ook zo mooi. Ik ben aan het denken om diegene die de tattoo gaat zetten zelf even te mailen,kijken wat hij zegt. en anders moet ik een andere manier vinden om mijn 3 kindjes in die tattoo te verwerken

4. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Toch... als je de tattoo bekijkt dan zou het toch moeten kunnen :(
    Die sierkrullen, daar vallen toch wel letters van de knutselen ;)
    Maar ja, ik ben geen tekenwonder/tattoo-artiest lol.

Ik hoop dat degene die hem gaat zetten heel creatief is en er zo hoppatee wat letters tussen wurmt.
    Zal voor je duimen!

5. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Anders vraag een van de crea dames hier eens of ze je kunnen helpen. Volgens mij kan het wel hoor, alleen ik ben niet zo creatief.

6. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Als iemand mij zou kunnen/willen helpen heel graag, ja ik hoop dat diegene die de tattoo gaat zetten het toch kan doen. Diegene die de afspraak maakte zei dat het niet kon vanwege de "flow"

7. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik snap niet waarom dat niet zou kunnen:) Ik bedoel zo moeilijk ist niet om er wat van te maken. Heb ff met paint lopen knoeien om je een id te geven...ik bedoel dit kan je toch ook in een wat mooier ontwerp doen?

Bekijk bijlage 124573

8. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Ik zie in de rechteronderhoek ook al een N staan. Er mist alleen de eerste poot. de schuine streep en de tweede poot staan er al

Ik snap ook niet helemaal waarom het niet kan...misschien iemand met weinig fantasie of zo???

9. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Ja zoiets bedoel ik, de j en t zitten op de goede plaats, de n zou ik dan aan de bovenste krul plakken.
    Geen idee, waarom niet, het had metd e flow van de lijnen te maken, ik hoop stiekem dat diegene die de afspraken maakt zich heeft vergist en dat diegene die de tattoo maakt het wel kan.

10. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    De n zou denk ik nog mooier staan rechts (in de rode cirkel)

11. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik zou er eens mee naar een andere tattoo shop gaan. Als zij wel het ontwerp voor je kunnen maken kan je hun daar gewoon appart voor betalen en dan het ontwerp meenemen naar de shop waar je het wil laten zetten? Want ik denk dat het eerder luiigheid is dan dat het niet kan.... Bedoel jij wil het en als zij vind dat het niet kan ivm de "flow' ofzo dan kan ze alsnog wel een ontwerp maken....Als jij dan vind dat het mooi is dan hoeft het toch geen "flow" te hebben....
    Klant is koning toch;)

12. Ik zou bijna weer met flauw grapjes over brabanders komen maar dat doen we maar even niet. Maar seriously, ik weet niet waar je bent geweest maar een beetje tattooeerder kan hier echt wel iets van maken hoor ;) Ik vind het een beetje vreemd dat je gewoon weggestuurd bent met de melding dat 'het niet kan' :(

Ik voel me nu helemaal niet lekker, maar als je over een paar dagen nog niet geholpen bent dan ga ik wel voor je tekenen! ;)

13. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Grapjes over barbanders mag wel hoor, ik ben limburger :p
    Als je me dan zou willen helpen, zou echt helemaal super zijn, ik heb het zelf ff op een schrijfblok getekent hoe ik het wil, maar ik ben geen tekenaar hahaha, dus als ik daar mee naar de shop ga heeft het zeker geen "flow"

14. Jij niet, maar heel veel anderen op het forum wel, haha :p

Zelfs dit kan een goeie tattooeerder (of de mensen die ze daarvoor hebben) al veel mooier uitwerken hoor! Je moet er alleen wel rekening mee houden dat het allemaal niet te klein en te dicht op elkaar is omdat het nog wat uitzet, maar als je het daar (of ergens anders) op een professionele manier laat tekenen houden ze daar ook wel rekening mee!

15. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Raar dat ze dat niet kan. Ben even aan het tekenen geweest maar geen idee hoe ik heir een foto kan plaatsen, wie helpt me even?

16. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    @knor

Als je onderaan bij snel reageren meeropties klikt krijg je een uitgebreider menu

Naast kleur van de letters zie je dan een paperklipje staan. Dit opent een nieuw venster

Bestand uploaden vanaf de computer...bestand kiezen aanklikken en dit op de computer opzoeken. Daarna op Uploaden klikken. Dan is je foto aan het bericht gekoppeld

17. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    In Helmond zit ook een goede tattoo zaak,daar is mijn vriend,en een kameraad van ons geweest.
    Ik weet de naam even niet,maar de eigenaar(volgens mij) heet Peer.

18. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    gelukt??

19. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Nog een. Bedankt trouwens voor de hulp, wat eenvoudig! Nooit geweten dat dat zo kon...

20. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Nog een.

Deel Deze Pagina