Ik heb het net zitten kijken, wat jammer dat die voorronde maar één uitzending duurt.. Die is het leukst.
Mijn zwager zou erin zitten (de aflevering met de voorrondes) maar we zaten maar te wachten en te wachten en toen kwam hij niet Stom programma!
alleen omdat je zwager niet in beeld was, tja kan gebeuren toch hij is dus niet door. ik vond het wel leuk, ik denk dat het juist nu leuk gaat worden.
Ik ben ook blij dat het maar 1aflevering duurde, Die lepels, tja je zag niet echt iemand koken.... Leuk dat het nu echt gaat beginnen! Ben benieuwd!
Ik ben wel van de kookprogramma's, vooral fan van Masterchef. Maar The Taste vond ik heel erg tegenvallen. Ik vond het nogal langdradig, er werd weinig van de gerechten getoond of verteld. Ik vond het meer om de jury draaien dan om de kandidaten. Bij Masterchef heb je leuke opdrachten, moeten ze creatief zijn, er zit een spelelement in. Dat miste ik allemaal, maar misschien komt dat nog.
Leuk programma Zeker ook omdat die topchefs er als kleine jongetjes op een examen bij staan,geweldig! Ik moet zeggen dat ik die Robert Kranenborg/donk (?) een stuk sympathieker vind overkomen in dit programma. Denk dat dat jonge Belgische manneke ver gaat komen! Dan krabben zijn ouders zich nog flink achter hun oren haha.
Ik vind het geen TOP proramma, maar leuk genoeg om te kijken, vooral de chefs die niet voor elkaar onder willen doen.