Zijn kickbokslicentie was ingetrokken nadat hij in de ring meerdere fouten had gemaakt. Door blijven trappen terwijl je tegenstander al nokkie ligt... Vind K1 niet leuk! Daarom moest hij stoppen. Hij kreeg elders een bokscontract, maar ook deze zal nu ingetrokken worden... Hoezeer ik ook fan ben van K1 en (voorheen) van de kickbokskunsten van Badr Hari, dit levert hem en de gehele bossend geen punten op!
En terecht dat ie moest stoppen. Maar wat als meneertje weer vrij komt? Gaat ie dan helemaal los op onschuldige mensen? Dat ie een ongeleid projectiel is, dat moge duidelijk zijn. Ik houd mn hart vast voor die kids van Estelle....
Dat is zeker. Maar er is zeker ook een verschil tussen een klap van een 'normale' man en Badr Hari. Deze man heeft zoveel kracht in zijn hele lijf, bizar! De kids van Estelle en wat denk je van zij zelf... Ach, zij kiest ervoor toch? Het is bekend dat hij losse handjes heeft, ook naar exen toe, dus zij zal straks niet moeten zeuren.... Aanwas, vind het jammer dat hij dit gedrag laat zien, want in de ring is het echt beest!
Denk dat als je er een klap van krijgt dat je dikke schade aan je lijf oploopt dan van een "gewoon" persoon die boos is. Hij heeft idd losse handjes, en Estelle moet idd dan niet zeuren. Die heeft dus blijkbaar een valse verklaring afgelegd. Lekker zooitje ongeregeld daar. Idd jammer, hij heeft zn eigen carriere verpest
Nou idd! Neemt niet weg dat ik echt hoop dat hij de kindjes niets zal doen, en dat hij flink veroordeeld wordt!
Hahahaha, je avatar past goed bij de vergelijking die je maakt. Grappig Ja smaken verschillen Ik vind hem er niet verkeerd uit zien. Maar dan hebben we het over zijn uiterlijk. Verder word ik er niet vrolijk van.