Wie heeft dat weleens gehad. Wat een akelig iets zeg! Vannacht met verschrikkelijke pijn in mn onderbuik wakker geworden. Daarna op de wc flauwgevallen Bij de eerste hulp geweest en uit onderzoek bleek dit dus de oorzaak te zijn. Heb nu antibiotica voor twee weken meegekregen. Voel me nog steeds niet goed. Hoelang duurde het meestal bij jullie? Als iemand er bekend mee is tenminste.
Tnx meid! Leek wel in een actiefilm terecht te zijn gekomen. Man belde 911, stond er ineens een " officer" in mn slaapkamer en werd daarna door de ambulance meegenomen. Hebben we dat ook een keer meegemaakt
Ze hebben me daar trouwens verteld dat het vaker voorkomt als je een spiraaltje hebt. Dan komen de bacteriën sneller / makkelijker in je baarmoeder terecht. Ga dat akelige ding sowieso laten verwijderen.
Gelukkig ook nooit gehad, maar veel beterschap! Antibiotica gaat meestal na een dag of 2 werken. Heb je nog iets van pijnstilling meegekregen?
Geen infectie, maar wel andere ellende ermee, waardoor ik 2 keer acuut geopereerd ben (notabene met Kerst). Serieus, mijn bevallingen deden minder pijn dan dit en die verliepen ook niet vlekkeloos. Heel veel sterkte ermee en hopelijk ben je snel van die infectie af.
Ik kan je ook geen antwoord op je vraag geven maar wil je wel beterschap toewensen. Hoop dat je snel opknapt.
Ik heb vorig jaar een eileiderontsteking gehad! Erg pijnlijk! Ze kwamen er achter na een kijkoperarie. Drie dagen aan het infuus gelegen in het ziekenhuis en daarna nog twee weken antibiotica thuis. Nu nergens last meer van en ben daarna ook gewoon zwanger geworden! Beterschap!!
Tnx allemaal! @wup fijn om te horen dat je de ab kuur geen last meer het gehad. Hoop dat het bij mij ook zo gaat.