Ik ben verbaasd dat hij er niet tussenstaat, gezien de hoeveelheid vaccinatietopics. Ik meng me er eigenlijk nooit in, omdat ik niet zo goed kan tegen de totaal niet wetenschappelijke argumenten die langskomen. Ik vind het alleen erg mooi hoe Arjen Lubach bij een hoop onderwerpen precies dezelfde woorden gebruikt als ik (ook in de aflevering over de groene meisjes heb ik dubbel gelegen ). Aflevering 8 - - Zondag met Lubach - Zondag Met Lubach - VPRO Het moge duidelijk zijn dat ik pro-vaccinatie ben , en vooral het woord egoisme gebruik ik ook vaak als ik in het echte leven me wel in de discussie meng. De rest van de aflevering was ook leuk trouwens, vooral het dieptepunt qua nieuwsgeving van de nos.
Haha, mooie aflevering! Ik vind m niet altijd grappig maar nu zat ik regelmatig te gniffelen En verhelderend ook! Goed dat dit ook eens wordt belicht.
Lieve lieve pro vaccinatie mensen, De bovenstaande reacties getuigen van weinig kennis op Het gebied van vaccinaties vs gezondheid. Ik ben zelf met mijn vrouw werkzaam in de medische wereld en kan dus redelijk klinisch redeneren. Ik ben daarnaast ook een gewone papa die nooit had nagedacht over vaccinaties totdat mijn zoon werd geboren en ik nota bene door een infectie verpleegkundige gewezen werd op de gevaren van vaccineren. Ik wil jullie vragen om breder te kijken dan dat een lubach jullie voorschotelde. Er zijn echt fundamentele dingen mis aan vaccineren. Ik drink overigens geen groene thee en heb geen geitenwollen sokken. Ook ben ik geen hoogopgeleide rotterdammer!!! Ik wil jullie vragen om na te denken over : -Waarom de eerste enting die een baby krijgt tegen Een SOA is.. de hep b ) dktp hib hep. Probeer voor jezelf de logica te ontdekken!! -Waarom ent men nog voordat het immuunsysteem ontwikkeld is. ( pas na 9 maanden tot 3 jaar ) - waarom in Amerika de hoogste babysterfte is onder 1 jaar , overigens ook het land waar men bijna 70 vaccinaties in een kind rost Incl de " levensgevaarlijke waterpokken" ja die komt er bij ons ook aan -waarom niemand ooit iets heeft gehoord over het FEIT dat dokter Wakefield samen met 12 andere wetenschappers de zogenaamde "lancet " studie heeft gedaan. En dat de hoofd wetenschapper van dit onderzoek compleet ik herhaal compleet in ere hersteld is. ( ik raad jullie echt aan om op YouTube info te bekijken over Wakefield ) de man is een held!! Zal ik eens iets roepen over autisme??? 1:48 op dit moment in Amerika ..... niks met vaccinaties te maken??? Op dit moment is er een klokkenluider ( sterker nog meerdere ) die aangeven dat er een absurde verhoging is ontdekt door de vaccinaties en dat deze door het cdc ( rivm van Amerika ) geheim is gehouden. Ps afgelopen jaren zijn er. Biljoenen uitgekeerd aan schadevergoedingen, betaald aan ouders van vaccinatie beschadigde kinderen. Nogmaals mensen er kloppen heel heeeeel veel dingen niet aan vaccinaties !!!! Ik kan door en door gaan en al jullie argumenten weerleggen . Moe wordt ik van de steeds terugkerende leugens die verspreid worden door mensen die maar meegaan met de lobby voor vaccinaties . Durf kritisch te kijken en vragen te stellen. Bedenk je dat je in nl je kind vrijwillig ent en je nergens op kunt terugvallen als het mis gaat. Nogmaals : lees je in kijk naar de onafhankelijke wetenschap en als je bang bent om niet te enten bedenk je .. dat je altijd kunt uitstellen tot bijvoorbeeld 1 jaar. Ik wens jullie veel wijsheid toe
Beste Peelko, Jouw eigen visie berust ook op vrij weinig kennis van zaken. Shockerend eigenlijk voor iemand die in de medische wereld werkzaam is wat mij betreft. Daarnaast snap je toch ook wel dat het filmpje van Lubach deels enorm uitvergroot is Maar hey.. Have fun met het verkondigen van jouw waarheid.
Ik zal even uitleggen waarom ik hier een account heb aangemaakt. Ik Google even op lubach en vaccineren. En kom hier uit en lees het topic en ja dat triggert mij. Nogmaals met de beste bedoelingen Grt
Er vanuit gaan dat een ieder die kan lachen om dit filmpje en zijn kinderen wel laat vaccineren, zich niet verdiept heeft in alles: zucht..
Iemand die in de medische wereld werkt en gelooft dat je autisme kan krijgen door vaccineren kan ik niet serieus nemen. Daarbij hoop ik dat je begrijpt dat Lubach uitvergroot?
Sorry Peelko, maar ik vind dat je verhaal bol staat van speculaties, verdenkingen en achterhaalde feiten. Ik ben het echter wel met je eens dat je er kritisch over na moet denken en gelukkig hebben we allemaal keuzevrijheid. Ik ben ook werkzaam in de gezondheidszorg, dus kan ook aardig klinisch redeneren, al zeg ik het zelf. Ik kies ervoor om wel te vaccineren. Zo zal je overal wel voor en tegenstanders tegenkomen.
Ok... nu al een Welles nietes spelletje. Tegen koppigheid kan ik niet op. Ik hoop altijd op een goede disscussie Maar dat blijkt lastig over dit onderwerp. Ik zal straks nog een keer uitgebreider reageer
Kindersterfte in Amerika? Drinken ze daar niet ook allemaal water met fluor er in? Dat al de reden zijn! Of nee, daar hebben ze veel minder aandacht voor veilige wiegbekleding! Dat zal de werkelijke oorzaak zijn. Of.. is het die afschuwelijke Amerikaanse televisie die ziek maakt? Bijna elk huishouden heeft een TV. Ofwel, toon eens met harde feiten aan dat die gevallen aan vaccinaties te koppelen zijn ipv angst te zaaien met zulke vragen?
Wat een heerlijke aflevering van Lubach Ik had hem ook willen plaatsen, maar durfde niet dan had ik alle anti-prikkers weer tegen me gehad! En shocking... ik ben een hoogopgeleide Rotterdammert, met verstand van ASS en mijn dochter wordt 'gewoon' ingeent. Ze heeft wel helaas mazelen gehad toen ze een jaar was, hier kan ik nog steeds boos om worden trouwens als al die anti-prikkers weer met die rare "feiten" aankomen: van vaccinaties ga je dood, krijg je autisme en die ziektes zijn zo erg niet, daar kan je lichaam zelf wel tegen vechten... "Krijg de mazelen", denk ik dan