badring ervaringen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bernadet26, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    wie heeft er ervaring met de badring? en vanaf hoeveel maanden zijn julie die gaan gebruiken?
    onze meid vind in bad gaan heerlijk maar omdat ze zo lang is ligt ze er nu zo raar in (hebben een badje op een standaart dus geen vast bad helaas) dat ik er aan zit te denken om een badring te kopen en haar dan lekker onder de douche te zetten. paar speeltjes erbij en mevrouw vermaakt zich denk ik wel;)
    ze kan op schoot en in de stoel al heel goed zitten dus denk wel dat het al kan, maar ben benieuwd naar jullie reacties.

2. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Hier is de badring (Prenatal Bad & Verzorging Badaccessoires Badring transparant Prenatal 36204) een groot succes, maar dan wel in het grote bad. Mijn zoontje is niet zo'n snelle, dus toen ik hem kocht toen hij 7 maanden was kon hij nog niet goed zitten en hing hij er een beetje in. Sinds dat hij beter kan zitten is het echt heel handig.

Ik zou het gewoon proberen en als ze toch nog niet goed genoeg erin zit later nog eens proberen.

3. anira

anira Actief lid

23 nov 2008
    191
    0
    0
    hoer was de badring ook een groot succes! Hij vond dit veel leuker dan liggen in bad.
    Justin heb ik er in gedaan toen hij met steun kon zitten.

4. adi

adi Niet meer actief

Wij gebruiken badringen vanaf ong 9 maanden. Je kunt de kleine erin doen als ze echt goed stevig LOS zit. Leunen en hangen in die badring is niet te doen, dan zakt ze gewoon onderuit en ligt ze mat haar kruis tegen dat harde plastic tussenstuk. Je kindje moet zich goed overeind houden, zittend in water. Die ring is alleen bedoelt om de kindjes niet om te laten vallen, en dat ze niet zelf uit bad gaan kruipen. Het is geen hulp bij het zitten.

Daarom zou ik even wachten als ze nog niet goed los kan zitten.

5. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik denk dat het voor onder de douche erg handig kan zijn, anders kruipen ze er natuurlijk ook uit. Wij hebben wel een groot bad en een vreselijke waterrat, we zwemmen elke week met haar vanaf 8 weken. Ik heb de badring gekocht en haar erin gezet maar ze vond het helemaal niets! Ik heb haar dus gewoon los in het grote bad vanaf 8 maanden, dit gaat prima en ze vind het fantastisch. Erbij blijven moet toch en zo gaat het prima!!

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb het geprobeerd, maar ze glijd er vreselijk in weg. Daarna nog met een antislip matje erin, maar ook nog geen succes. Moet wel zeggen dat ze ook nog niet goed zelfstandig kan zitten.
    Of ze gaat nog in zo'n badzitje waarin ze kan liggen (past nog net), of ik leg haar los in bad. Vind ze ook hartstikke leuk!! Draaid ze op haar buik en spatterd alle kanten op.

7. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hier hetzelfde als gwendolyn.. Yestin gleed in de badring ook helemaal onderuit, en dat zat volgens mij gewoon niet lekker want hij was het heel snel zat.. vanaf een half jaar tijgert Yestin en hij kan dus al erg goed op zn buik.. We leggen hem dan ook gewoon ook in een klein laagje water in het grote bad, met wat speeltjes, en hij vermaakt zich heerlijk..
    Dit doen we sinds ong 6,5 maand, ik zit zelf gewoon lekker naast het bad, en hij kruipt het hele bad rond en spettert en speelt zich suf :D

8. linde90

linde90 Niet meer actief

Past zo een badring ook in een klein badje op standaard?
    Hier wil ze ook niet meer liggen, alleen zitten.
    Wij hebben geen groot bad, en op de grond in de douche zitten is ook niet echt een optie

9. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Sorry, lees nu in je stukje dat je geen vast bad hebt :) sorry sorry! heb er helemaal overheen gelezen! ;)

10. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    geeft niet hoor haha!
    ik denk dat ik er 1 ga bestellen en dan zie ik wel of ze er uit glijd of niet.
    lukt het niet heb ik altijd een goede reden om een Biba bad te kopen;):p

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hier gebruiken we al een badring vanaf dat Sven 7 mnd was, maar toen kon hij ook al zitten. Vind het ideaal hoor. Ik zit er zelf naast en kan hem zo lekker afspoelen met de douchekop.

12. Berenice

Berenice Lid

19 jan 2007
    66
    0
    0
    Ik gebruik de badring vanaf dat mijn dochter een maand of 7/8 was. In het begin gleed ze er een beetje in onderuit, maar vlak daarna kon ze er zelf goed in zitten. Ze is nu 13 maanden en ik gebruik hem nog steeds, vind hem erg handig.

De badring past niet in een klein badje dat op een standaard staat.
    Mijn zusje heeft ook alleen een douche, en zij heeft haar zoontje een hele tijd in een wat grotere teil gezet onder de douche. Een soort minibadje zeg maar. Haar zoontje vond het heel leuk! Wat speelgoed erbij en klaar... :)

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Chloe: Leuke foto!! Zo ligt mijn dochter ook in bad. Heb jij er nog een antislipmat op de bodem van het bad liggen?

Deel Deze Pagina