Badring voor in kleine badje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Inge88, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Bestaat zoiets?

We hebben nu het badje van hoppop en daar ligt ze in op zo'n badstoeltje. Ze is alleen echt te wild aan het worden en zet zich af tegen de randen van het bad en als ze dan loslaat schuift ze zo met dr billen over het steuntje van dat stoeltje.. Ze kan zelf goed zitten maar in het badje schuift ze onderuit doordat ze zo enthousiast is, ook met een anti slip mat er in. Ik heb helaas (nog) geen groot bad, is wel de planning voor het nieuwe huis maar dat duurt wellicht nog even.

Nu leek mij zo'n badring ideaal, alleen weet ik dus niet of dat ik een hoppop badje past? Iemand enig idee? Die badring kan ik dan ook doorgebruiken straks in het nieuwe huis..

2. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Volgens mij gaat dat niet passen helaas. Wij gebruiken de badring ook al een flink aantal maanden, maar wij hebben een groot bad. Je zou eens kunnen kijken naar zoiets: Bibabad Wit - opvouwbaar badje gratis thuis bezorgd. lijkt mij ideaal voor the time being!

3. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
  4. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Yil: Hmm jij bent dus ook op zoek? Zo'n bibabad is opzich wel een idee, maar dan kun je de badring toch niet vastzetten? En denk bij het opblaasbaar badje ook niet?

5. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik heb een badring en een groot bad, dus wat dat betreft ben ik niet op zoek. Mijn vriendin heeft echt ook geen bad en daarom was ik al eens op zoek gegaan naar die opvouwbare dingen voor haar en haar kleintje. Dat opblaasbare badje heeft een ingebouwd zitje en de badring kun je volgens mij wel gebruiken in dat opvouwbare bad hoor.

6. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik vind dat opblaasbare badje er zo niet stevig uit zien, ben zo bang dat mijn dochter zich daar in uitstrekt ofzo en ze dan met haar hoofdje op de grond komt (tegels in de badkamer..)

Het is echt maar voor een paar weken, dan gaan we naar mijn zus tijdelijk tot het nieuwe huis klaar is en die heeft dus wel een bad.. Ik wil dus sowieso een badring kopen aangezien ik die daar kan gebruiken en in het nieuwe huis, maar het was helemaal super geweest als die tot die tijd ook in het kleine badje had gekund..!

Thanks voor het meedenken!

7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.969
    113
    Kan je de badring niet in je douchecabine plaatsen?

8. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ja daar dacht ik ook al aan.. Alleen is dat niet koud??
    En spetteren in het water vind ze zó leuk!!

9. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.969
    113
    Weet niet of je verwarming in je badkamer hebt? Dan valt het vast wel mee!
    En je kunt toch gewoon de douche aanzetten? Heeft ze constant lekker warm water! Vooral bij een afsluitbare douchecabine, dan blijft het stoom ook hangen en dus de warmte. Zou het gewoon eens proberen!

10. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ja we hebben wel een afsluitbare douche! Wel inloop dus geen bak maar goed gaat om de warmte. Ik wil sowieso een badring voor in het nieuwe huis dus ga hem sowieso bestellen en dan inderdaad eens proberen onder de douche! Thanks!

Deel Deze Pagina