Hle nachten niet slapen.. wat doen jullie er aan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Nou mijn vraag is wel duidelijk denk ik..

Maar wat doen jullie als je kindje echt werkelijk de hele
    nacht niet wil slapen..?

Dit is nu de 2e keer in 2 weken dat ze gewoon weg de hele nacht geen oog dicht doet....

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Oh wat een herkenning. Mijn dochter die al vanaf 6 maanden oud 12 uur achter elkaar slaapt. Is sinds 5 dagen aan het spoken 's nachts. We weten niet wat er aan de hand is, overdag eet ze ook amper wat. Ze heeft geen koorts of andere symptonen.

Een paar nachten terug is ze ieder 1,5 uur wakker geweest en dat van 20 t/m 8 uur :confused: heel erg vermoeiend. We laten haar even huilen en dan gaan we haar ieder 10 min even aaien. Eerste keer tussen ons in laten slapen maar toen werd ze ook continu wakker.

3. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Britt eet wel goed...
    ze toont ook niet ziek of zo..

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Wil ze ook niet tussen jullie in slapen? Hier ook drama met slapen en wij leggen ze weleens tussen ons in, om toch een paar uur te kunnen slapen.

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik sluit me bij Adine aan... zo doen wij het ook, al komt het gelukkig bijna nooit voor.

@bibiche, ik zou toch even naar de ha gaan met je meisje. Wij hebben weken getobd met Louise, ze had ook verder geen symptomen behalve slecht eten en slapen en bleek toch een fikse oorontsteking te hebben.

6. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @manuela: joh oorontsteking zonder koorts? tegen mij zei de ha dat het alleen met koorts was :(
    Het gaat al beter, ze eet weer en is zichzelf ook weer.

7. oh gelukkig maar dat het alweer beter gaat! :)

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad geen koorts en niet grijpen naar een van de oortjes. Het is dus onzin dat er altijd koorts bij moet zijn. Wij kwamen erachter doordat na weer een dramanacht allemaal smurrie uit haar oortje kwam. Toen bleek dus door de oorontsteking haar trommelvlies geperforeerd te zijn zodat de troep eruit kon. Klinkt allemaal heel eng maar is de manier van de natuur om het op lossen. Vanaf dat moment ging het ook stukken beter met slapen en eten al is zo'n loopoor ook niet fijn.

Fijn dat het met jouw kindje alweer beter gaat!

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jantina, hoe gaat het nu met Britt?

10. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509