Badsfeerlampjes

Discussion in 'De lounge' started by stasia, Mar 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Hebben jullie misschien ervaring met badsfeerlampjes? Je weet wel van die lampjes die je met een zuignap in je bad kan plakken. Ik zag in de folder van de Kruitvat dat ze komende week in de aanbieding zijn (2 stuks voor 4,99). Tijd geleden had ik er 2 bij de Praxis gekocht alleen was dat geen succes. Ze konden nl. niet in zijn geheel onder water :confused: (duh daar zijn ze toch voor?). Dus als er iemand tips of meer weet over die dingen hoor ik het graag.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

nou, volgens mij hebben wij ze voor het eerst in de folder staan dit keer! Maar ik zou zeggen bewaar de bon want we geven gewoon geld terug als t niet werkt

3. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik zag ze ook bij de action.
    En kosten daar nog geen 2 euro voor 2! En er zijn allemaal verschillende kleuren. (of misschien kunnen de lampjes zelf van kleur veranderen, heb er niet heel goed naar gekeken)

4. kvptje

kvptje Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Wij hebben ook die lampjes, grote ronde dinge die je op 1 kleur of meerdere kleuren kunt instellen.
    Wij hadden ze bij de Blokker vandaan (wellness lampen heten ze vlgs mij)

Bij ons doen ze het prima ook onder water en onze kleien meid vind ze prachtig hahahaha

5. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Zijn het van die dingen met 3 knopjes aan de bovenkant? Ik heb nl. 2 lampen (idd wellness bath lamp) en in de gebruiksaanwijzing staat dat ze met de knopjes naar boven minimaal 2 cm boven het wateropp. geplaatst moeten worden :(

6. kvptje

kvptje Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    idd maar bij ons zitten ze aan de zijkant van het bad met de knopjes naar beneden... dan heb ik dat stukkie uit de gebruiksaanwijzing over het hoofd gezien... maar ze doen het hier gewoon prima hoor

7. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Ik ga het gewoon proberen dan. In het ergste geval moet ik nieuwe kopen :)

8. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Nou, ik heb ze geprobeerd en ze werken perfect. Ook als ze volledig onder water zitten.

Wat mij betreft mag deze op slot.

Share This Page