vieze stinkende wc-blokjes

Discussie in 'De lounge' gestart door kirst78, 18 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Kan iemand me helpen de wc wat aangenamer te laten ruiken. Ik heb zo ongeveer alle wc-blokjes die er bestaan uitgeprobeerd, maar echt waar ze stinken allemaal zo naar een en dezelfde wc-geur (nee ik ben niet zwanger.... :D ) Nou ben beniwud of iemand DE oplossing heeft voor dit onnozele probleem :rolleyes:

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hihi, ik heb nog voor een bedrijf gewerkt waar ze die dingen dus ontwikkelden. Eerst hingen ze ze op in de w.c.'s waar het personeel gewoon naartoe gaat en moesten ze daarna onderzoeken (of ze nog steeds geur afgaven en of de gel er niet te snel uitliep). Helaas bleken mensen dus echt over die w.c. blokjes heen te schijten, dus hebben ze dat maar niet gedaan. Toen kwam er een test-toiletpot gewoon op kantoor te staan en moest ik schema's maken met wie wanneer die plee door moest trekken. Tjonge, jonge, op zo'n moment denk je ook, wow, wat een baan, hier droomde ik als kind al van :rolleyes: .
    Maar goed...haha, daar moet ik altijd aan denken bij w.c.-blokjes :) !
    Ik heb sinds kort die Ambi-pur flush met zo'n parfumdingetje wat je aan de ene kant hangt en dat w.c.-blok aan de andere kant van de rand en die ruikt best lang lekker. Heb die paarse, staat lavendel op geloof ik, maar ik ruik er echt geen lavendel in.
    Die van de Lidl gaan ook wel, maar binnen de kortste keren druipt al die gel eruit.

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ik gebruik altijd die geur hangers voor in auto... :) verschillende soorten maten en heeeerlijke geurtjes :d

edit: ik hang ze dan op hoor aan het kraantje ;) ik gebruik hem niet voor in de wc pot :)

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb momenteel die van wc eend citroen geur.(blokje geen vloeibare)
    Ruikt lekker fris.

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb gewoon zo'n brise one-touch ding in het kamertje hangen, gewoon zo nu en dan ff drukken, blijft redelijk goed hangen. Ik vind die WC blokjes ook altijd zo vies.

Ik heb ook een geurzakje in de WC staan met van die korreltjes erin. Die ruiken vrij sterk maar het is tenminste een aangename geur.

6. Female

Female Niet meer actief

Ik weet wel dat ik van alle luchtverfrissers (sprays) die ik al heb gehad maar één lekkere vind;

Pink Flowers van Ambi Pur

Echt de moeite waard om aan te schaffen! ;)

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb voor in de toilet die van ambi pur met een parfum dingetje eraan. Ik heb die paarse, die ruikt niet naar wc lucht. Daarintegen de groene en gele wel.

En ik heb brise one touche met de geur pink flowers erin

8. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

nou ik heb die met dat parfummetje ook gebruikt maar dab de blauwe nou die stinkt!

wat ik heb mijn vriend werkt bij intratuin en daar hebben ze van die zakjes met potpouri k heb appel kaneel heerlijk ruikt dat :D
    k zet ze altijd op de wc bak want de zakjes zien er nog leuk uit ook :D

succes

9. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    aldi en lidl verkopen hele goedkope parfum, zet zo'n fles op de wc, ff spuiten na de boodschap en je wc ruikt de hele dag heerlijk fris ;) ;)

in ieder geval niet naar zo'n standaard wc-verfrisser waarvan de lucht je op de keel slaat na het spuiten en je hoeft ook niet de halve fles leeg te spuiten om onaangename geuren weg te krijgen :) :)

10. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Deze hebben wij ook aan de pot hangen .... ruikt inderdaad lekker fris.

11. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik steek altijd een stokje wierook aan. Blijft de hele dag door lekker ruiken.

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb blokjes van de Lidl en vind die lekker ruiken hoor! Ook de spray is fijn.

13. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Die heb ik dus nu ook...vind het maar niets haha

14. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb de spray van Oust (de groene) en die guer blijft ook lang hangen en ruikt ook niet zo wc achtig... Ik vind dat ook zooooo smerig.. Blech! Ze hebben er ook een elektriche variant van en een navulling voor de brise one touch.. Helaas geen wc blokjes...

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hahaha, waar je het maar over kunt hebben. Maar ik ga de ambi pur maar eens proberen met die parfum aan de buitenkant van de wc-pot. Hopelijk dat dat dan iets is. Soms gebruik ik ook weleens geurkaarsje in de wc, maar ja heb geen zin om elke dag die dingen aan te steken (mee lui dan moe, zeg maar.....) Bedankt en ik merk alweer dat ik gelukkig niet de enige ben.

16. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Grappig dit, ik heb net van de week mijn flesje Salvador Dali in de wc gezet omdat ik hem zooooo goor vind om zelf op te spuiten. Ik had hem heel goedkoop gekocht, volgens mij is het een nepperd. Maar voor de wc is het prima. ;-(. Een keer sprayen en de hele wc ruikt de hele dag heerlijk naar parfum.

Ik krijg regelmatig van die hele goedkope geurtjes en die doen dienst als toiletspray..

Ik vind die blokjes uberhaupt niet ruiken, maar ja kan ook komen doordat mijn reukvermogen niet zo sterk is. ;)

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik gebruik die dingen van harpic maxx (of zoiets) Ik vind ze lekker ruiken en ze lekken niet.

Deel Deze Pagina