hoe hebben jullie de uitvaart van de kids geregeld? wij hebben nog niks geregeld voor onze zoon dat is er steeds maar weer bij gebleven. ik heb begrepen dat hij zo bij ons op de polis kan, maar... hoe weet je of je een 'goeie verzekering' hebt? is het zo dat als je je kind eenmaal bij je op de polis hebt gezet, je daar aan vast zit voor heel lang?
Je kunt je kind tot zijn 18e gratis bijschrijven op je eigen polis. Dus dan loopt het zolang je zelf die polis hebt.
Dit klopt inderdaad. Het verschilt nog weleens per maatschappij wat de dekking is of tot welke leeftijd kind is meeverzekerd. Overigens zit je nooit aan een uitvaartverzekering vast, je kunt de verzekering ten alle tijde stopzetten. Of dat verstandig is is weer een ander verhaal. Je kunt het beste gewoon de maatschappij even bellen en de geboortedatum en naam van je kind (eren) doorgeven dan schrijven zij ze bij op de polis. Dit is dan wel gewoon een standaard dekking dus wanneer je je kind echt goed wil verzekeren is het verstandig een aanvullende dekking te overwegen. Succes!
wij hebben bij dela betaal wel iets extras omdat ik een wat uitgebreidere dekking heb genomen. succes...maar wel doen hoor!
Wij zitten juist bij Klaverblad aangezien je daar tot je 30e (of 30 jaar lang) betaald, bij Dela loopt het gewoon door. Dus onze jongens zijn als ze 30 zijn helemaal verzekerd.
is inderdaad handig zo tot je 30ste.. Mijn oma is 100 geworden en toen ze overleed kwamen we erachter dat ze haar overlijdensverzekering op haar 91ste gewoon had afgezegd omdat ze vond 'dat ze wel genoeg premie betaald had'
Wij hebben voor mijn zoontje een eigen verzekering afgesloten. Het nadeel van bijschrijven op de polis is dat je kind niks opbouwt, na het 18e jaar kan je dan weer opnieuw beginnen. Een eigen polis is wel wat duurder, maar je kunt dan ook zelf het te verzekeren bedrag kiezen. Ook is het opgebouwde bedrag nooit 'weg'. Je kunt het verzekerde bedrag ook om de paar jaar verhogen, omdat uitvaartkosten blijven stijgen.
nee wij hebben niets geregeld en zijn dat ook niet van plan. We hebben zelf een levensverzekering gekoppeld aan ons huis, dus in feite ook geen begrafenisverzekering.
Owh dat weet ik helemaal niet? Mijn ouders betalen voor mijn broer en mijn tot onze 30ste en daarna ben ik gewoon tot de rest van me leven verzekerd! Maar die polis heb ik nu opnieuw afgesloten voor me zoontje! Dus ik kan hem gewoon bij mijn polis inlaten schrijven?
niet bij elke uitvaartverzekering kan je kind gratis mee verzekerd worden. ik ben om deze reden over gestapt en de uitvaart die ik nu heb is een ongeboren kind vanaf 24 weken zwanger zijn mee verzekerd. wij zijn door de vorige verzekering in de problemen gekomen door het ovelijden van onze darryl* zij hebben toen niet aan ons gemeld dat een kind niet mee is verzekerd en ik had m mee laten verzekeren toen we nog niet wisten dat hij ziek was. maar ik zou zeer zeker je kind laten verzekeren want je weet maar nooit....
meiden, ik ben adviseur in uitvaartvrezekeringen. Kinderen meeverzekeren klinkt heel leuk, maar let op -bij sommige verzekeringen is er een andere dekking voor kinderen als voor jullie. Dela is daar een voorbeeld van -Als je kind 18 wordt is het ineens niet meer verzekerd, en als je je kind weer wilt laten verzekeren ga je een hogere premie betalen. want uitvaartverzekeringen worden berekend adh van je leeftijd. voor Dano betaal ik 10,07pm voor 10000 verzekerd bedrag Ik adviseer mensen mits de portemonne het uiteraard toelaat om kinderen vanaf hun geboorte een eigen polis te geven omdat je dan per maand en op lange termijn goedkoper uitbent. plus je kind loopt nooit meer de kans om onderverzekerd te zijn. Je hebt in feite twee soorten verzekeringen in NL.. -naturaverzekering: Deze regelen alles voor je, alleen de waarde van zo'n pakket komt maximaal neer op 3500. daar zul je dus een aanvullende verzekering voor bij MOETEN sluiten. -kapitaalverzekering deze regelen niks voor je maar keren alleen geld uit. als je persoonlijk advies wilt PB me maar.
dat is niet helemaal waar. er zijn maar een paar verzekeringen waar het werkelijk gratis is, en juist die verzekeringen hebben een minimale dekking. bij dela betaal je 0,57 cent. bij Yarden 1
Wij zitten bij de Dela en betalen voor elk gezinslid. Mijn ouders zaten daar al bij en ik heb t door laten lopen toen ik op mijzelf ging wonen. Maar eigenlijk zou ik wel bij de Dela weg willen, ik heb al vaak mee gemaakt dat de Dela perse HUN ideeën erdoor drukken en dat ze ALTIJD met die stomme 3delige lijken kostuums je toch al klote dag staan te bederven. Ik heb het diverse keren mee gemaakt bij begrafenis/crematie van kinderen dat er was afgesproken dat ze dus NIET dat kostuum aan zouden trekken...en ze doen t gewoon toch... Maar als ik weg ga bij Dela ben ik alles kwijt en dat zie ik ook niet zitten.
angel eyes, denk jij dat het echt zo'n vaart loopt dat een crematie in de toekomst onbetaalbaar zal zijn?