ik had de kinderwagen al besteld maar toen had ik er helemaal niet aangedacht en dus nu wel, maar heb de mutsy combi light grey transporter, maar nu hebben ze alle kleuren een andere naam gegeven dus weet nie welke ik moet bestellen , hebben ze die wel in de winkel op voorraad bij de babydump??????/
Volgens mij kun je zo naar babydump bellen en dan kijken ze in het systeem of ze het op voorraad hebben. En anders misschien bij prenatal. Ik heb ook geen parasol gekocht, ik ga aankijken of ik het ook echt nodig heb. Ik weet wel dat het soms een heel gedoe is: dan heb je 'm goed staan en als je dan een andere richting opgaat, schijnt de zon wer vanaf een andere hoek... Maar goed, dat is denk ik heel persoonlijk!
jois daar had ik niet aan gedacht ja idd de zon gaat er toch wel op schijnen , ik moet de wagen 1 maart ophalen dan vraag ik wel of ze die hebben. En ik heb al 1 die er op lijkt proberen te bestellen maar dan moet ik wachten tot week 13 om alles in 1 keer op te halen en zolang wil ik niet wachten. Dan bestel ik hem nadat ik de wagen heb opgehaald en dan kunnen ze die thuisbezorgen
Maar waarom wil je het niet in één keer hebben dan? Let even op of het laten bezorgen van alleen een parasol waarschijnlijk wel geld kost. En een grote/dure aanschaf niet, geloof ik. Moet je even navragen. Succes!
Ik had geen parasol op de kinderwagen. Gebruikte een hydrofiele doek, werkt veel handiger vond ikzelf. Later toch nog een parasolletje gekocht voor op vakantie, en opzich ging het wel hoor. Maar ik vond zelf de hydrofiele doek die ik dan eroverheen hing ook erg prettig tegen de vliegen/muggen etc.
vaak zit er een veringsysteem in en kun je de parasol gewoon even de andere kant op buigen. is kwestie van seconde
Wij hadden voor onze mutsy een parasol van prenatal eigen merk, wat een vreselijk onding. Heb het zo vaak vervloekt! Ik kan me herinneren dat iemand hier op zp een soort schermpje via een duitse site heeft besteld, speciaal voor kinderwagens en dat dat ideaal was! Kan het alleen niet meer vinden...
Ik vindt het zekker wel belangrijk Je loopt toch vaak in de zon. Is het niet als je de wagen bak hebt dan wel de zitting en het is toch beter voor ze niet te veel in de zon Dat de zon steeds veranderd is best goed mee om te vaan door dat ze vaak goed mee buigen als je maar eentje hebt die goed op je wagen past soms balen want daar door een dure en geen universele. Zo'n doek of schermpje vindt ik niks want het zich op je kindje is weg. En dus ook als er als nog een insect naar binnen vliegt Dan kan je beter voor een orgine muskiete net gaan
ik vond het ook een onding.. en als de zon nét de wagen in schijnt, moet je de parasol weer zó buigen, dat je zelf of amper in de wagen kunt kijken, of dat je er zelf last van hebt met wandelen.... buigen ging hier ook niet zo soepel... Ik vind een hydrofiel doek dus ook prettiger...
Ik heb bij Levi ook nooit een parasol gebruikt. Als er veel zon stond hing ik een hydrofiele handoek ofzo over de wagen
omdat ik van de week werd gebeld dat de maxicosi er al is en opgehaald kan worden , dus ik moet er sowieso heen en het is ver rijden . En bezorgen kost 4,50 dus dat is ook niet veel. En ik moet wel zeker weten dat ik de goeie heb natuurlijk
ik vond de parasol ook maar een onding, op een of andere manier scheen de zon er altijd tussendoor. Ik gebruikte ook een hydrofiel en kon dan toch prima mijn kindje in de gaten houden.