Zoals de titel al zegt ben ik wel benieuwd naar het geboortebord wat jullie gebruiken na de bevalling om aan te kondigen dat jullie spruit is geboren? Ook weet ik dat veel mensen een raamsticker hebben of rompertjes, alles mag geplaatst worden, ben benieuwd! Wij zijn erg vroeg maar hebben dus een bord gevonden, mensen hadden dat toevallig buiten staan omdat ze het naar de stort wilde brengen, was van hun kleinzoon geweest die nu 10 jaar is en ze hadden het zo lang in de garage bewaard. Mijn man is gelukkig mondig en vroeg of wij het dan mochten hebben, was geen probleem als we het maar direct mee deden nemen Heel toevallig willen we de kinderkamer ook met draken aankleden omdat ik dat zo leuk vindt voor een jongen en jullie raden al dat ik dit bord (zie hier onder) dus echt niet kon laten staan!!! Het is wel gigantisch, wij wilden het op de zolder bewaren maar we krijgen het nog niet de trap op!!! Is 2 meter breed en het hoogste punt is ook 2 meter!! Dus we bewaren het achterom buiten met veel zeil eromheen, dan kan er niks mee gebeuren hopelijk. View attachment 430005
mijn hemel wat een joekel! Wel leuk hoor ! Ik wil een raamsticker met een leuke korte tekst erbij. Maar kan verder nog geen foto daarvan laten zien
Ja hij is echt gigantisch maar ja, dit kon ik zo meenemen en had de opa van het jongetje zelf handgemaakt dus is echt iets wat je nooit ergens anders zal zien! Ik was er direct verliefd op, maar goed dat mijn man met een grote werkbus dat bord kon halen Logisch dat je de sticker nog niet kan laten zien anders weten we direct de naam , daarom heb ik ook nu een foto gemaakt voordat we de naam erop gaan maken.
Dat is leuk, hier hebben we een goede band met mensen uit de straat maar zoiets moet toch ieder voor zich doen.
Deze stond in 2012 bij ons voor de deur. Heb hem 7 jaar terug als eindproject gemaakt van mijn opleiding. Mocht hem van mijn man nooit weg doen dus altijd in de schuur bewaard. Dat ik zwanger raakte van onze dochter opnieuw geschilderd en een naam bordje gemaakt. Ik heb hem nu nog steeds dus zal hem voor onze 2e ook weer neerzetten. @ toppic strater, heel erg leuk die draak! Maar Jeetje wat een joekel zeg hihi.
@k3lly en @Anna25 ja hij is echt enorm, mijn man heeft hem net opgemeten en is bijna 3 meter breed en 1,90 meter hoog op het hoogste punt Morgen afdekzeil kopen want we krijgen hem niet naar de zolder, hij is veel te groot dus goed afdekken en buiten laten staan @k3lly ik vind het erg leuk dat je die ooievaar zelf gemaakt hebt en maar goed dat je hem bewaard hebt @Anna25 wij wilde eerst ook een raamsticker doen totdat we dit bord tegenkwamen. @4dogs82 hij is inderdaad super gaaf, was er direct verliefd op toen ik hem zag staan, ook erg fijn dat we hem zo mochten meenemen. @josephinevh dat is ook leuk en gewoon lekker ouderwets. @Bertha1 is ook leuk als vrienden en familie dat doen, wordt bij ons in de familie niet onderling gedaan helaas dus dan zelf maar iets verzorgen.
Ja haha dat zou wat zijn.. maar het moet allemaal nog gemaakt worden en we weten het geslacht niet dus word toch last minute gemaakt. Maar het is een bekende dus is vast snel af.
Wat een groot bord! Maar wel leuk Wij krijgen deze sticker naar dan in plaats van "er was eens" de naam
Wij hebben het heel rustig gehouden, we hadden eigenlijk ook geen tijd om rustig iets te zoeken, andere prioriteiten op dat moment. Maar ik vind hem super geworden!