Ik kan van mijn zus de badstandaard van bebe-jou lenen. Nu is mijn vraag, passen daar ook badjes van andere merken op? Zoals hema en prenatal of zo? Vind de badjes van bebe-jou niet zo leuk met van die figuurtjes erop. Hou ik echt niet van. Ben op zoek naar een badje in de kleur lime of appel groen. Alvast bedankt. Gr Boney
Ik kan je niet zeggen of de badstandaard ook op andere badjes past, wél dat bebejou ook gewoon onbedrukte badjes heeft, ook in lime. http://www.bebe-jou.nl/index.php?option ... uct_id=839
ja hoor ik heb een badstandaard van bebe jou en een badje van huismerk prenatal erop staan, in limegroen, past prima!
Wij hebben ook een badstandaard van bebejou en een badje van V&D. Dit past prima, ik vond de badstandaard van bebejou fijner, omdat die niet zo hoog heel hoog is.
Ok, thanks allemaal! Dus ook onbedrukte badjes van bebejou. M'n zus heeft een wat oudere standaard. Kunnen daar ook de nieuwere badjes op? Van elk merk? Of is het gewoon handig om zowel standaard als badje nieuw te kopen?