Hoi hoiii, Ik vroeg me af of het ook mogelijk om alleen een onderstel met een maxi cosi te kunnen kopen? Ik heb zelf een kinderwagen maar daar kan je geen maxi cosi op plaatsen (is van de Hema zelf). Dus ik heb ook een losse maxi cosi maar al een wat oudere. Maar het lijkt me zo handig om gewoon alleen een onderstel met een (nieuwe) maxi cosi te hebben als ik ff snel met de kleine boodschappen ga doen of ff snel de stad in ga ipv mijn hele kinderwagen mee te nemen. Deze is namelijk ook zo breed als die is ingeklapt dat die bijna in geen enkele auto past . Dus goed na een lang verhaal is mijn vraag: Kan je ook ergens alleen een onderstel krijgen met maxi cosi ipv van dat ik een hele nieuwe kinderwagen moet aanschaffen. En natuurlijk het liefst niet al te duur Groetjes Boya
Uhm je zou kunnen kijken voor een Quinny zapp, die zijn volgens mij tussen de 150 a 200 euro dan heb je dus een buggy en een maxicosi onderstel. Voordeel is dat je er geen aparte adapters bij hoeft te kopen en volgens mij heeft maxi cosi zelf ook een kinderwagen toch? Maxi taxi dacht ik heet die
Je kan ook even op makrtplaats kijken, daar bieden ze vaak ook de maxi taxi city aan, hier past de maxi cosi ook op.
Bij Baby-Walz verkopen ze het Travelsysteem "picoEasy" voor Euro 125,00 http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?A ... Position=3
Thnx 4 jullie reactie's uhmmm dus het is wel zo dat elke maxi cosi op de maxi taxi city past? Ongeacht hoe oud mijn maxi cosi is? Groetjes Boya
wij hebben net een maxitaxi gekocht via marktplaats. inculsief verzenden was dat 48 euro. wij gaan deze gebruiken voor in de bus naar en van het kdv. het is zeker de moeite waard om even naar tweedehands te kijken.