klamboe?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lon enTijn, 31 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Heeft iemand van jullie ervaring met een klamboe over het ledikantje?
    Julian is vannacht wel 7 keer gestoken..Hij heeft er best last van, en de bulten zijn ook best groot
    Ik ben wel bang dat hij er aan gaat trekken of er in verstrikt raakt.
    Ik zag dat er ook klamboes zijn die helemaal over het ledikantje heen gaan, zou dat iets zijn?
    Ik wil in ieder geval een hor voor zijn raam!

.

2. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    Nou ik lees even mee. Ik heb gisteren ook voor het eerst een klamboe boven zijn bed gehangen, hij valt helemaal langs zijn ledikantje als het ware. Maar vanmorgen lag hij lekker te spelen in zijn bedje, hij had een stuk klamboe tussen de spijlen door getrokken en over zijn hoofd gedaan. Het zag er niet gevaarlijk uit, maar ik vond het ook niet echt leuk om te zien.

3. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Ik heb idd ook een klamboe die helemaal om het ledikantje gaat. Ik maak de klamboe vast door de punten onder de poten van het ledikantje te doen. Zo weet ik zeker dat er niks kan gebeuren en zij wordt gelukkig niet meer gestoken.

4. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Daar ben ik ook bang voor..maar zoals MamaBianca het doet is ook wel een idee.

5. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    MamaBianca: bedankt voor de tip

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm wij trekken gewoon het hemeltje om het ledikant heen
    en ze heeft maar 1 keer er aan liggen trekken eigenlijk... terwijl we dit al een tijdje volhouden zegmaar

knijpertje op het hemeltje zodat hij niet meer openvalt.. works as a charm hier

7. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Wij hebben ook zoveel muggen en dus een klamboe voor ons dametje...
    Wel een saaie die strak over het ledikantje staat van de prenatal.
    Maar het werkt goed, ik doe hem erover als ze slaapt. Soms trekt ze er 's ochtends aan, heeft hem er pas 1 keer bijna helemaal af gekregen.
    Ik weet niet in hoeverre het nu gevaarlijk is, het bestaat uit gaatjes en ja ze kan zich er natuurlijk wel inrollen, maar ik neem aan dat ze dan heus wel gaat huilen!

Ik doe hem trowuens alleen 's nachts overheen!

gr

8. marjan123

marjan123 Actief lid

10 feb 2007
    171
    0
    0
    Wij hebben een ' officiele' klamboe van de klamboewinkel in Amsterdam (ook online te bestellen, www.klamboe.nl). Die van Prenatal werken niet voor de volle 100% namelijk.

Deel Deze Pagina