Ik weet het jullie zijn geen dokters heb de mijne al wel gebeld en kan morgenochtend komen, maar misschien heeft iemand hier een idee.. Heb al de hele dag een zeurend vervelend gevoel in mijn voet. Bovenop maar ja ik voel wel vaker wat en met gewoon doorgaan gaat het meestal ook gewoon weer over. Nu dus niet. Naar de stad wezen winkelen met mijn dochter. Deed wel steeds meer pijn, maar dragelijk. Wel maar iets eerder dan het plan was naar huis gefietst ging ook prima. Thuis doe ik mijn schoen uit en ik kan dus gewoon geen stap meer zetten. Ga er letterlijk doorheen. Echt tranen over mijn wangen van de pijn Ik zie er niets aan niet dik niet rood... wat is dat nou weer ? Wilde net vanavond maar weer gaan sporten sinds een soort vakantie-stop. Nou zie mezelf hier nog niet op piloxen Huisarts zei omhoog en koelen dus dat doe ik nu braaf.. eventueel paracetamol maar ja zo lang ik zit gaat het wel.. Via Google kan ik ook niet zo veel vinden. Misschien herkend iemand het ?
Dit heb ik zo'n 8 jaar geleden ook gehad. Bij mij was het een ontsteking van iets in mijn voet. Ik heb zo'n 2 weken niet op de voet kunnen lopen en krukken gebruikt. (Weet niet wat er precies was want het gebeurde in Engeland en ik kende al die termen die de dokter gebruikte niet in het Engels ) Succes ermee! Hopelijk gaat het snel weer over!
Dank je .. het lijkt wel steeds erger te worden. Ben nu al hinkend aan het koken.. kan ook niet stappen en geen kracht zetten echt alleen hinken nog. Moet steeds ook een beetje om mezelf lachten wat idioot weer. Dacht ook dat ik me niet aan moest stellen en gewoon doorlopen maar het kan gewoon serieus niet dat vind ik nog wel het gekke dat ik echt niet KAN lopen. Ik ga er echt doorheen.. een uur geleden had ik nog een sprintje getrokken als je het me gevraagd had en er is niets gebeurd in de tussentijd heb me niet verstapt of wat ook ?
Ja echt raar. Ik werd 's ochtends wakker en kon opeens niets meer met die voet. Heeft de dokter verder niet naar je voet gekeken?
Nee het was 16.59u toen ik belde haha .. Morgenochtend komen dus. Vanavond hoog houden koelen en evt paracetamol. Tenen naar me toe trekken is ook echt steeds pijnlijker.. vrees ook iets van ontsteking ofzo Baal ontzettend niet kunnen sporten wordt ik echt heel chagrijnig van maar ja .. ernstig zal het wel niet zijn dat geloof ik niet. Wel vervelend
Je kunt ook sporten zonder je voeten te gebruiken met gewichtjes Succes bij de dokter morgen! Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent!
Maar bij trombose heb je volgens mij vaak een warm dik been ik zie echt niets het is niet rood niet dik niet warm. Het doet alleen zeer.
Maar super dat je meedenkt. Ik denk dat de huisarts daar ook wel even aan dacht omdat hij wel heel duidelijk vroeg of het toch niet warm en dik was.
Zit de pijn onder je voet? Dan zou het een peesplaatontsteking kunnen zijn. Heb ik ook gehad, doet verschrikkelijk veel pijn. Wordt ook wel hielspoor genoemd, al is dat in wezen alleen de verkalking.
Nee bovenop mijn voet bij de wreef zegmaar. Straalt uit naar mijn tenen en scheenbeen. Vooral als ik mijn tenen naar me toe trek
Je zegt dat je al vaker pijn hebt daar? Weet je ook wat het veroorzaakt? Ik zou even langs de hap gaan. Het kan, zoals iemand anders al zei, trombose zijn. En dan is het niet meteen rood en dik. Bij mij kwamen ze er pas met 6 weken achter, dat was een beetje (bijna) te laat.
Pijn op wreef: pijn bovenkant voet, oorzaken pijnlijke wreef | Mens en Gezondheid: Aandoeningen Herken je hier iets van?
Ik moest ook denken aan trombose, hoeft zeker niet rood en dik te zijn. Ik zou maar even naar de hap gaan om eea uit te laten sluiten.
Herkenbaar een paar jaar geleden ook gehad en toen bleek het hielspoor te zijn... Sterkte in elk geval!
Wat fijn dat iedereen meedenkt. Voel me zo`n aanstellen ik heb de huisarts al gesproken die vond het niet nodig vanavond nog iets te doen... Overigens heb ik aan die kant wel een doorgezakte voet dat heb ik al jaren en speciale zooltjes voor daar zit de pijn nu ook niet.
Ik heb zoiets wel gehad, jaren geleden. Zodra ik mijn schoenen uitdeed en de druk van de schoen wegviel kon ik geen stap meer zetten. Ik bel niet zo snel de huisarts en ging uit vaneen verrekte spier en heb hem gewoon hoog gehouden. Na een dag was het weer draagelijk en na 3 dagen was het weg. Maar ik adviseer je niet om er niks mee te doen hoor, ik kan gewoon geluk hebben gehad en je kan beter een keer te veel dan een keer te weinig naar de dokter gaan