Wij hebben inderdaad voor een gedichtje gekozen. Ik heb t zelf geschreven toen ik net 2 weken met de pil gestopt ben (8 maanden later was ik pas zwanger ) 2 Kleine handjes, nu op mama's buik. 2 Kleine voetjes, die ik al trappelend gebruik. 1 Heel lief klein lachje, waar ik papa mee begroet. Dat ene lieve mondje, waarmee ik ook huilen moet. 2 Grote zussen, staan altijd voor mij klaar. U begrijpt ik ben geboren, komt u ook kijken naar Jordy Thomas Liefs Angela.
Zo da's prachtig joh . Ik had een tekst van een liedje op het kaartje. De Glimlach van een kind etc.. En dan: Geboren......om voor altijd lief te hebben.
Dankje Liedje van de glimlach van een kind, vind ik ook erg mooi, een tekst op een geboortekaartje hiermee is inderdaad ook een superidee. En die laatste zin...héél erg mooi!!!! Liefs Angela.
Alles wat wij zijn is zij zo ongerept en klein Een liefde voor het leven uit de kracht van jou en mij dat stond/staat op ons kaartje
o prachtig, kreeg een brok in mijn keel. Leuk he, tekst van liedje. Mijn schoonvader was helemaal Willy Alberti fan en Mijn lief helemaal André Hazes, ach kan hij ook niets aan doen he, voor de rest is hij ge-wel-dig hoor , maar ehhh.. mijn schoonvader overleed 4 maanden voor de geboorte van zijn enige kleindochter. OP de crematie draaiden wij dat nummer en als eerbetoon en omdat ik het wel heel mooi vond (vind) hebben we de tekst op het kaartje gezet. Tot overmaat van ramp overleed Hazes ook nog eens en hebben we moeten uitleggen dat de tekst niets met zijn overlijden te maken had
Jeetje Cath, das ook niet echt leuk als je schoonvader 4 maanden voor de geboorte komt te overlijden van zijn eerste kleinkindje Vind het dus wel een prachtige gedachte die achter het gedicht zit!!! Tja kan me dan wel voorstellen dat de vragen juist over André gaan, vond je dat niet vervelend??? Sjalleke: Mooi gedichtje, ik kreeg er ook kippenvel van Liefs Angela.
Korte beentjes, mini teentjes Lachend mondje, pamperkontje Welkom lieve ukkepuk, Je bent ons eerste meesterstuk Dat hadden wij op het kaartje staan.
Wij hadden; Jouw entree in deze wereld, had iets onvoorspelbaar grandioos. De liefde die wij voor jou voelen is even grenzeloos. Vanzelfsprekendheid zal je van ons nooit leren, koesteren moet je elk moment. Want voor jou ligt een open toekomst. Groots en onbekend. We houden van je kleintje... Voor de tweede zijn we er ookal uit maar die hou ik nog ff stil
Wij hebben: In Mama's buik was het warm en knus, op de wereld komen was nog een hele klus, Maar nu ik eindelijk mijn Papa ken, ben ik blij dat ik geboren ben....
Wij hebben : Nog niets gesproken, Nog niets gezegd, Toch al iets moois, iets heel teers, in ons hart gelegd.
Dit gedichtje komt op ons kaartje. Heb het zelf geschreven. Het is vooral geschikt als je een 2e kindje krijgt... Zachtjes, zonder je wakker te maken Kom ik soms nog even bij je waken Even langs jouw bedje staan Voordat ik zelf naar bed moet gaan Ga je later met me spelen? Of samen geheimpjes delen? Hier broertje, van je zus... Alvast een dikke kus! Eronder komt dan de naam van mijn dochter. Gr Otje
Welkom lief kindje Zo wonderlijk mooi en klein Het is eigenlijk niet te omschrijven Hoe blij wij met jou zijn....
Het was idd vervelend, bent net bevallen en emo omdat mijn schoonvader er niet bij was en zijn enige kleindochter nooit zou leren kennen, beginnen ze over Hazes. En dat terwijl de meesten wel wisten dat het liedje op zijn crematie gedraaid was. Het tweede deel van het refrein komt op het geboortekaartje van nummer 2 als die mag komen Wat een mooie gedichten allemaal verder. Ik zit hier met een brok.
Mijn broer is vorig jaar plotseling overleden. Op het kaartje van mijn kindje komt de volgende zin uit een liedje: I'm wishing on a star To follow where you are Dat zegt het allemaal toch
Ik ben meer een 'simpele ziel" en had voor ons geboortekaartje bedacht: (ook vanwege het feite dat we het wilden vertalen in italiaans") Dit is een blij bericht Door ons hier neergeschreven: "Voortaan maakt DAMIANO deel uit van ons leven". Simpel, maar ik vond het geweldig. Nog steeds trouwens. Bij de tweede houd ik het back to basic en iets van een vervolg op bovenstaande. Ook het kaartje wil ik het eerste kaartje laten passen, indien mogelijk.
Wij hadden het volgende op het kaartje: Groei, geniet en geef Lach, laat gaan en leef Straal met je aanwezigheid En ben jezelf, altijd