Een artikel voor vrouwen die vol zitten met onzekerheden na de bevalling, hadden verwacht dat het een grote roze wolk zou zijn, maar hierop terug komen, door klachten als bijvoorbeeld moeheid of niet lekker in hun vel zitten. jenna
Herkenbaar! Lichamelijk voel ik me op en toppie...hopelijk blijft dat zo. Echter, ik heb geestelijk best geleden na de bevalling. Ik was een van die vrouwen die NIET genoot van haar kindje, niet die diepe moedergevoelens koesterde en eigenlijk continu dacht: waar ben ik aan begonnen!? Ik dacht zelfs:'kon ik de tijd maar terugdraaien, dan was ik er nooitttt aan begonnen'. Ik voelde me zoooo beroerd, zo zielig en depri! Net of mijn leven stilstond.... Die periode duurde de eerste 4 weken na de bevalling. Daarna ging het steeds beter. Als ik nu naar mijn meisje kijk kan ik me er niets meer bij voorstellen. Ik kan echt niet meer zonder haar!!! En tuurlijk is het nog steeds wennen met een kindje in mijn leven, MAAR ik vind langzamerhand steeds beter mijn weg in het moederschap De onzekerheden verdwijnen en het zonnetje schijnt weer (nu ik dit typ begint de zon dan ook werkelijk te schijnen, wat toevallig! )