Wij zijn er zo goed als zeker uit over welke kaartjes we willen voor de geboorte van ons kindje. Enige probleem is dat we voor beide (jongen of meisje) bij een ander bedrijf moeten zijn. En wij willen tot de geboorte niet weten wat het wordt.... Zijn er meer met dit probleem of die dit hebben gehad? En hoe hebben jullie dit opgelost?
Je kunt toch bij beide een proefdruk laten maken en na de geboorte bestellen? Hier de vorige keer ook gedaan ondanks dat we het geslacht wisten. Eventueel kun je al adressen op etiketten printen.
Ja klopt, volgens mij kun je gewoon bij beide een proefdruk bestellen. Bestelling klaar zetten in je 'winkelwagentje' en als het kindje geboren is de laatste gegevens aanvullen en bestellen op de site waar je wil. Zij drukken het pas af als je bestelt, dus het is niet zo dat ze een hele voorraad voor je hebben klaarliggen die ze dan weg moeten gooien ofzo. Wij hebben hier het zelfde probleem, alleen ik ga de kaartjes proberen zelf te ontwerpen dus dan kan het wel op dezelfde site.
is het niet mogelijk om het bij dezelfde drukkerij te laten doen ?? Er zijn meestal wel mogelijkheden. ALs een drukker vandaag de kaartjes bij de uitgever besteld zijn ze meestal de volgende dat al binnen en kunnen ze gedrukt worden. Gewoon even voorleggen bij de drukker en evt zijn er mogelijkheden. In ons geval in ieder geval wel. De aflevering duurde gewoon een dagje langer maar dat vonden wij geen bezwaar.
Volgens mij is 't niet zo makkelijk, ze bestellen namelijk je kaartjes zodat ze op tijd klaarliggen als jullie bellen dat de baby geboren is, ze kunnen drukken. Als je dus bij 2 drukkers kaartjes hebt liggen, zal er 1 met de kaartjes blijven zitten. Kan je niet bij 1 drukker beide kaartjes ( van verschillende uitgeverijen ) bestellen?
Het ene kaartje is bij heyboyheygirl.nl en de andere bij bloom09.nl... Dus niet van een merk, en het lijkt mij niet dat ze kaartjes van elkaar gaan kopieeren....
Anders mail je die drukkers toch gewoon even. Lijkt me een bekend probleem dus daar hebben ze vast wel een oplossing voor..