Babykamer babypark

Discussion in 'De babyuitzet' started by Merel260, Apr 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Merel260

Merel260 Actief lid

Oct 15, 2011
    195
    2
    18
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb een babykamer bij babypark besteld, capri wit hoogglans. Heeft iemand hier goede ervaringen mee?? Ik zag namelijk dat er al een topic over was gepost en daar is toen 3x slecht op gereageerd :(. Er moet toch wel iemand zijn die er wel goede ervaringen mee heeft???:(

2. paso

paso Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kamertje komt ook van babypark kesteren. Ik heb de Vigo rift oak.
    Bij het monteren bleken er enkele kleine onderdeeltjes te ontbreken, maar na een telefoontje werden ze meteen opgestuurd zonder boe of bah. Ik ben er prima behandeld, ook bij het uitzoeken van het kamertje.

3. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Wij hebben daar niet de babykamer besteld, maar wel de maxicosi. Zeer snelle en nette levering.

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Wij hebben de babyfoon daar gekocht en prima service. mochten m eerst uitproberen thuis en als hij niet beviel mocht hij zo weer terug.

5. mbtc

mbtc Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    1,811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    ik zelf zou nooit meer naar babypark gaan.
    ik heb in wormerveer mn kinderwagen gekocht.

eerst niet goed geholpen ten aanzien van lengte.
    toen een wagen gevonden die goed paste, konden hem gelijk mee nemen we dachten top! gelijk mc uitgezocht die zou er op passen. zouden dat nog demostreren en de adapters er op maken maar uiteindelijk was hij 100 klanten tegelijk aan het helpen maar was heel makkelijk dus we dachten we doen het zelf thuis wel.

maar de mc paste er niet op kon alleen een romer op. terwijl na bellen en mailen het wel zou moeten kunnen. we konden nieuwe adapters ophalen voor de mc. (is nodig vanwege mn schouders mag niet te zwaar tillen) maar die paste niet op het onderstel. dus wij weer terug maar ze gaven geen geld terug. ik ben daar zo boos geworden en ben helemaal niet goed geholpen en ik eiste mn geld terug. na veel zeuren heb ik mn geld terug gekregen en ga er nooit maar dan ook nooit meer heen!

6. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Tja, bij grote winkels zijn er altijd negatieve ervaringen en mensen zijn nu eenmaal eerder geneigd die te uiten.

Ik heb de babykamer en alle babyspullen besteld bij Babypark Gouda en het was top. Goed geholpen, prima levering, kamer snel en goed in elkaar gezet en het zag (en ziet) er prachtig uit.
    Nu ook weer nieuwe kamer voor oudste en nieuwe wagen, plus wat spulletjes besteld bij Babypark en de levering is over 2 weken. Wederom tot nu toe prima geholpen en ook goede service.

Als alles tot nu toe goed is verlopen, zou ik me er echt geen zorgen om maken.

7. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ik ben zeer tevreden over Babypark (Wormerveer). Het was dan ook de eerste babywinkel waar ik eindelijk het baby-gevoel kreeg. De winkel is zeer groot, en dat werkt soms misschien in hun nadeel. Probeer de winkel op een rustig tijdstip te bezoeken voor goede voorlichting.

Toch blijf je altijd verschillende meningen horen over alle winkels. Zo heb ik een vriendin die alles bij Babydump heeft gekocht omdat ze daar zo goed werd geholpen. Ik ben daar een aantal keer verbaast weggelopen door super slechte, haastige voorlichting.

8. Amy32

Amy32 Bekend lid

Jun 28, 2010
    700
    76
    28
    Babypark aan zich wel, maar deze kamer vond ik waardeloss. We hebben hem na een half jaar vervangen, hele slechte kwaliteit.
    Toen kostte die ca. 700 euro, dat geld helemaal niet waard. Nu zijn ze een stuk goedkoper, maar dan nog.

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

idd de service is goed de kamer tja. hij staat ook niet in de winkel in kesteren hij staat op budgetpark ;)
    we hebben er bij staan kijken met de eerste maar de kwaliteit was echt waardeloos.en totaal niet stevig

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Met Babypark zelf is niets mis.. met de budget meubeltjes wel, maar dat las je al in het andere topic ;)

11. caroline2008

caroline2008 Actief lid

Feb 20, 2012
    222
    0
    16
    ik vind het heel duur...ik ben 1 keer gegaan en ga ik niet meer...

Share This Page