Hier ook vanaf dat hij kon zitten, los in bad of de douche. Alleen in bad is het bad gevuld tot de navel als hij zit en gaan we samen dan is het bad gewoon vol. Ben ik klaar dan laat ik hem een heel stuk leeg lopen en ga ik eruit en laat hem nog even rommelen. Dan kan ik me afdrogen en aankleden. Dan gaat hij eruit.
Al effe niet meer gereageerd ik neem ze nu mee onder de douche in een badzitje en zet mijn voeten erop dat ze niet achterover kan kiepen. Gaat allemaal niet zo makkelijk met me zelf wassen maar we hebben wel lol samen. @sofietje loop je dan daadwerkelijk ook weg om je aan te kleden als hij in bad zit of blijf je er wel bij staan? Want heb altijd gehoord dat een kind in een heel klein laagje water al kan verdrinken! groetjes
Badzitjes, wat een ondingen. Toen ik em net gekocht had was hij veel te ruim en gleed mijn dochtertje er steeds in weg waardoor ze nog kopje onder ging. Vanaf dat ze zelf kan zitten zit ze dus ook gewoon los in bad. Heb er nu wel een antislip mat in liggen omdat ze ook vaak gaat staan en ook met zitten gaat dat net wat beter.
Wauw wat een idee hahaha dat ik daar nou niet zelf opgekomen ben.. Wij hebben geen bad en onze kids badderen in een baby badje. Maar im douche ze meestal. Alleen de jongste weegt nu 9,5kg en glibbert uit mijn armen met douchen. En aangezien ik herstellende ben van ernstige BI is dat gewoon niet slim om hem zo te douchen. Met het badje vind ik zo n gedoe, dat doe ik eens per week (vullen legen, juiste temp, dan te vol dan te leeg zucht ).. Je kan dus dat zitje gewoon in je douchebak zetten. Mooi. Nou kan hij nog niet erg lang zittne, maar wel lang genoeg om even te spetteren in de douchebak! Topidee!
Het lijkt mij wel logisch dat ik ook wel snap dat een kindje in een cm water al kan verdrinken. Ik heb mijn spullen naast het bad en houd altijd 1 oogje op hem gericht. Ik loop nooit de badkamer uit en zie en hoor altijd wat hij doet.
@ukoldaatje zo'n zitje kan je zeker in een douche bak plaatsen wij hebben er jammer genoeg nog geen en een hele ruwe vloer dus bij ons blijft die niet plakken Heb zelf ook nog steeds last van m n bekken vandaar dat ik ook van alles aan het uitproberen was! Die van aquababy kunnen ook in de douche bij die andere staat het er niet bij! Was het in badje doen ook beu dan weer te warm dan weer te koud mijn dochter bleef ook niet meer rustig zitten hihi En ik ging kapot van de pijn in m n rug en been! Heb bijna 3 jaar geleden ook een ongeluk gehad waarbij rug, been en heup gebroken dus dit ding is voor mij ideaal! Alleen moet er wel bij gaan zitten maar dat gaat ook wel alles beter als staan hahahaha. Veel plezier met je kleine man!
@ sofietje was goed bedoeld van mij je hebt er sommige mensen bij die niet altijd even goed nadenken over sommige dingen! Groetjes