beter lezen wat hiervoor al is gezegd..... ook het ambulance personeel en kinderarts geven aan dat hij wel water in de longen had en hij niet erg lang onder water heeft gelegen. nogmaals ik wil dit topic gesloten hebben, wilde heel graag steun maar krijgt veel reacties dat het haar eigen schuld was!?! echt super steun....
om welk badzitje gaat het? zo,n kuipje of een badring?? trek je niet teveel aan van de mensen hier,als je het gesloten wilt hebben moet je even een mod pb-en (privebericht sturen)
Pffff dat is schrikken joh voor je vriendin!!! Moest de ambulance ook komen? Sterkte voor je vriendin!!
thanx, ja hij is naar het ziekenhuis gebracht met de ambulance. maar de kinderarts vond geen bijzonderheden doordat moeder zo snel had ingegrepen
Super van haar!! Als ik op mn knieen bij het bad zit of op de wcbril dan ben ik ook niet in 1 seconde bij hem..
Jeetje dat was schrikken zeg! en ik denk dat die moeder al een groot schuldgevoel heeft ook al zat ze er naast dus laten we vooral niet oordelen wij waren er niet bij Ik weet wel uit ervaring dat je die badringen goed moet aandrukken en altijd moet proberen zelf omhoog te trekken als test of het goed vast zit. Gelukkig mankeert het ventje niks!