Badzitje voor als ze net geboren zijn

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lov23, 14 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wie heeft deze ? Die kan je toch al gelijk gebruiken he? Aangezien ik chronisch pijn aan mijn rug heb leek me deze best handig

2. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Het lijkt mij niet lekker voor een babietje..als ik mezelf moet voorstellen om in mijn naakie in zo'n plastic ding te gaan zitten..
    Ik wil deze aanschaffen:
    Easy Bath | Badartikelen | Baby-Dump Een kussen voor in bad, lijkt me weel relaxter!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmmm is wel gewoon warm natuurlijk. In die van jou drijf je meer op het water he

4. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik heb zo'n zitje al vrij snel gebruikt en lang ook! Vond het ideaal!
    Hij staat nu ook alweer klaar. Niet voor de eerste week maar volgens mij dat ik die na een paar weken ben gaan gebruiken.

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik heb deze:
    Kidsriver Badmatras Maxi | Babypark
    Het blijft drijven op het water maar als er een baby op ligt zakt het naar beneden. Moet nog ervaren hoever het naar beneden zakt.

6. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Die van prenatal heeft antislip in de rug ligt een stuk lekkerder

7. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Ik heb ook zo'n zitje maar vond het heel onhandig. Als ze heel klein zijn liggen ze er niet goed in. Moest dan een opgevouwen hydrofiel in het ruggetje leggen. En nu ze er eindelijk goed in ligt is ze er te groot voor. Heel onhandig dus!

8. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Na de eerste weken hebben wij hem gebruikt tot hij echt niet meer paste (maand of 6/7).
    Ons zoontje vond het geweldig om met z'n beide armpjes en
    Beentjes zoveel bewegingsvrijheid te hebben en ik kon meer van hem genieten dan wanneer ik hem en vast moest houden en wassen.

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Ik ben hem bij de oudste na een paar weken gaan gebruiken en vond het helemaal niets. Bij de oudste douchten we vaak samen (en mijn man pakte haar dan van mij aan om haar af te drogen of omgekeerd), de jongste is vrij lang in het babybadje gegaan.

10. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    ik had/heb ook dat ding. 1 keer in bad gezet, zoonlief erin en meteen er weer uitgehaald........ vond het helemaal niets. zonder dat ding heb ik meer contact met zoonlief en juist zonder dat ding meer ruimte om te bewegen in bad.

11. logo

logo Niet meer actief

Ik vroeg me het ook af. Ik lees even mee.

12. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Ik heb hetzelfde zitje en gebruikte 'm pas na een maand of 2/3 dacht ik. Ik legde er een hydrofiel in.

13. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Tummy Tub! Zalig ding voor zo'n kleintje.

14. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond zo'n zitje echt vreselijk, ons kindje zakte er helemaal scheef in! Tummy tub of gewoon het badje en dan ondersteunen met 1 hand werkte hier het beste :)

15. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

18 jul 2013
    285
    0
    0
    Ik vond dat een onding, gekregen van een vriendin bij de geboorte van mijn eerste kindje. Hij liep helemaal onder water en ik was continu bang dat ie mijn dochtertje ook helemaal onder zou dompelen.
    Heb geen ervaring met het plastic stoeltje, maar die is volgens mij voor als ze wat groter zijn.

16. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ideaal!! Ik heb die van de prenatal met anti slip er in. Een echte aanrader! Ik heb nl een tweeling en doe ze om en om in bad. Met een zitje is dat te doen. Zonder echt niet!

17. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    meningen verschillen, ik vond het perfect, maar niet als ze heel klein zijn, meer vanaf 5 maand

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb ze beide
    Het badzitje (plastic) en deze :Easy Bath | Badartikelen | Baby-Dump Een kussen voor in bad, lijkt me weel relaxter!

Het badzitje is handig voor in een groot bad

Het bad kussen kan voor beide (al vind ik het fijner in een groot bad)

In het badkussen zakken ze een stukje onder water, en blijven drijven. Ze moeten niet teveel bewegen, want dan kukelt ze er zo af.
    Ze is nu bijna 4 maanden, en word er nu te groot en te zwaar voor vind ik.

Dus nu voorlopig verder met het badzitje
    (Nadeel hiervan is dat ze ''zitten'' dus dr hals krijg ik niet goed schoon.... (spugen, pluisjes enzo)

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb die gekregen van een vriendin die hem niet meer gebruikt. Die vond hem ideaal :)

20. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb die van prenatal, al vanaf de eerste week in gebruik hier vanwege dat ik carpaal tunnel syndroom had / en nog steeds heb helaas. Ik vind het een ideaal ding en de kleine vind het ook fijn:)

Deel Deze Pagina