Ik heb hier nog heel wat nieuw houten speelgoed staan waar ik graag vanaf wil Ik heb het een keer ingekocht om op een beurs te verkopen voor het goede doel (VBOK) maar heb nog heel wat overgehouden. Puzzels, boekjes, motoriekfiguren, spelletjes, meetlatten, blokkendozen, stapeltreinen, kettingsetjes, ed. Dus... als je ergens belangstelling voor hebt laat het maar even weten dan kijk ik even of ik het nog heb. Hieronder een aantal foto's maar heb dus heel wat meer!
Wanneer je ergens belangstelling voor hebt laat maar weten, ik kan foto's maken en mailen. Wil je meer info van prijzen? Laat maar weten. We wonen in omgeving Zwolle, afhalen is geen probleem en verzenden is ook prima! Het staat in de weg dus wil er graag vanaf
Hoi mammamarit, Ik heb wel interesse in het houten speelgoed. Wat heb je wat leuk/leerzaam is voor vanaf ongeveer een half jaar (meisje)? KAn je dan ook de prijzen erbij vermelden. Doe maar incl. verzenden, want ik woon aan de andere kant van het land... Groetjes, Sterre79
Bern ook benieuwd naar de prijzen. Kun je als indicatie misschien de prijzen vermelden van de dingen waarvan je hier een plaatje geplaatst hebt.
Heb ook wel intresse. Puzzels, boekjes, motoriekfiguren, blokkendozen, die trein met figuurtjes. Wil graag foto's zien en de evt. prijzen weten.
Ok, ik ga even een lijst maken met wat ik heb en de prijzen erbij. En verder nog even wat foto's. Zo terug
Heb je ergens belangstelling voor, stuur maar een pb! Dat houd het overzichtelijk en behandel ik dan op volgorde van binnenkomst. Houd rekening dat het meeste met pakketpost verzonden moet worden (= 6,20 euro)
Aantal Omschrijving Prijs 2 legpuzzel boerderij 2,00 1 legpuzzel + knopjespuzzel boerderij 2,00 1 knopjespuzzel brandweer 1,50 2 legpuzzel klein 1,50 1 aankleedbeer puzzel in doos gereserveerd
1 motoriek giraffe op wagentje gereserveerd 1 motoriek kikker gereserveerd 1 motoriek vlinder 4,50 1 motoriek op wagen gereserveerd 1 motoriek gewoon 4,00 2 motoriek klein 2,50
3 springtouw 1,50 1 veterschoen (leren veterstrikken) 1,50 (1 is gereserveerd) 1 veerpop koe 2,50 1 duwstok gereserveerd
1 blokkenauto 6,50 1 blokkenkar gereserveerd 1 vormen trein dieren gereserveerd 1 vormen auto dieren gereserveerd 1 stapeltrein 4,50 1 evenwichtplankje met stapelpoppetjes gereserveerd