hai dames, sinds kort heb ik mijn rijbewijs en ben dus flink aan t rijden met smurf in de autostoel. Ze heeft een autostoel 1 van mijn neefje. Ze zit er prima in...totdat ze in slaap valt. Als ze in slaap valt dan hangt der hoofd voorover en dat lijkt mij niet echt prettig. Ik had t er al met mn zus over en die zei dat ze in principe t zelfde probleem had.. alleen mn neefje viel opzij..dus had de riem in zn keel hangen . Dat probleem heb ik dus gelukkig niet, maar t lijkt me zo onprettig voor der. Hoe liggen ze bij jullie in de auto stoel te slapen..wel comfi, omdat je de oplossing gevonden hebt.. of is t ook klote? ps.. vind t wel leuk dat ze zo snel in slaap valt..kennenlijk rij ik toch goed
hoi, is het een idee om de stoel in de slaapstand te zetten? hierdoor kantelt ze wat naae achteren en ligt ze denk ik fijner. succes joyce
Weet niet welke stoel je hebt maar veel stoelen in die categorie hebben een slaap/relax stand. Je trekt de stoel dan aan de onderkant wat omhoog zodat het gewicht wat naar achter wordt geplaats en het hoofdje niet zo snel naar voren kanteld.
Vaak zit er iets van een hendel die je in moet knijpen en naar je toe moet trekken. Maar niet elke stoel heeft die lig stand hoor.
ik ben idd bang dat deze hem niet heeft, maar ik ga wel ff kijken later vandaaag. Bedankt voor t meedenken wq
Wat voor autostoel heb je? Heel veel merken en soorten autostoelen nr. 1 komen slecht uit de testen, o.a. door de houding van het kindje als die in slaapvalt, want zoals jij het beschrijft lijkt het me echt niet veilig. Als jij hard moet remmen, knalt zij behoorlijk met haar nek naar achteren. Een goede autostoel heeft een 'slaap' stand, waarbij het kindje half ligt en niet te veel op zij kan hangen tijdens het slapen.
@ adi ik heb eerlijk gezegd geen idee welke auto stoel ik heb.. heb die van mn neefje overgenomen.. Nu heb ik hem vandaag wel wat *onderuit* kunnen zetten en zat ze beter..dus denk dat t zo wel gaat lukken Bedankt in iedergeval