Badzitje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Prinsessa, 25 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Is een badzitje/badstoeltje voor in het badje handig om aan te schaffen? En vanaf wanneer en tot wanneer fijn om te gebruiken?

Er is ook redelijk veel keus, nog tips of afraders qua merk?

2. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    het is wel handig zo;n stoeltje, en ik heb t gebruikt toen die ging proberen te zitten...

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Hangt er maar net vanaf hoe je kindje is. Onze oudste zat er heel lang in en genoot ervan. Jongste vind het vreselijk, heeft 3x in bad gezeten en daarna alleen nog Tummytub.

4. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou even afwachten of het badje bevalt. Hier hebben we de eerste 6 maanden alleen maar de tummytub gebruikt. Vanaf 4 maanden wilde hij alleen maar staan dus toen was een badje ook niet handig.

Nu kan hij sinds een maandje zitten in het badje en daar hebben we geen badzitje voor nodig.

5. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik zou het gewoon even afwachten, mijn kindje gaat nog steeds in de tummytub!

6. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Siem vond na 3 weken badje niet leuk, hij is erg beweeglijk dus hem vasthouden was voor hem niet leuk. Badinzet gekocht bij prenatal en hij vindt het super! Ook handig voor als je samen met je baby in bad gaat

7. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hier was het een miskoop. Eerst zijn ze veel te klein ervoor en later was m'n dochter veel te bewegelijk.

8. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik vond het ook een miskoop. Toen hij klein was gleed hij steeds onderuit en zat hij met zijn kleine "zaakje" tegen dat tussenstuk aan gedrukt, dat vond ik zielig. En al snel paste hij er helemaal niet meer in. Je mag de mijne zo hebben als je er toch graag 1 wil.

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik vond het wel handig hoor!! Ze zijn ook niet zo heel duur dus als ze er dan niet meer in wilt is dat niet zo erg... Ze hebben bij kruidvat soms die acties dat ze 7 euro zijn ofzo... Als ik het weer eens zie laat ik het wel weten... :) en zo'n badstoel ding heb ik nog wel voor je maar daar kunnen Ze pas na 6/7 maanden in..

10. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    Ik gebruik het voor Jarne sinds hij 7 maand is en ik gebruik het nog steeds :D Hij zit er zo graag in. dus voor ons was hij het geld dubbel en dik waard.

11. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Wij hebben hem ook aangeschaft en was beste koop ever. In het begin hadden we hem nog niet en hij vond het badje echt vreselijk net als de tummytub. Toen zo'n zitje gekocht en hij vond het heerlijk en het badderen werd een stuk leuker. Ik had mijn handen vrij om met hem te spelen en te poedelen. Ook haren wassen enzo ging gemakkelijker.

12. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Ik heb een badzitje gekregen van onze buren, maar heb het nog niet gebruikt.
    Ik vind het leuker om haar zelf vast te houden in het badje.
    Ik zie wel dat jullie het meestal pas nog een paar maanden later beginnen te gebruiken. Dus misschien vind ik het over een paar maanden wel fijn.

13. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Wij kregen de badzitje bij het badje. Het leek me erg makkelijk voordat de kleine geboren was maar wij hebben het niet gebruikt.

14. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Ik vind het ideaal, Ons ventje lag er vrij snel in!

Je hebt allebei je handen vrij, wat ik lekker vind met wassen!

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb voor beide die van Bebe jou zelf.
    Ideaal vind ik het, maar ik heb dan ook kinderen die dol zijn op badderen.

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier ook lang gebruikt. tot een maand of 7/ 8, toen ging ze zelf zitten en wilde ze niet meer 'liggen' in het badje.

Dingen kosten maar een paar euro. Zeker op mp. Dus daar kan je je geen breuk aan vallen.
    Maar wat meerdere mensen al zeggen: zou nog even wachten met aanschaffen. Misschien vinden jullie (of de baby) het badderen helemaal niks en gaat de kleine in de tummytub of mee onder de douche.

17. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Bedankt voor de reacties dames! :)

Deel Deze Pagina