Ja ja na een week hard oefenen is het dan zoer vandaag heeft daan voor het eerst zijn onderbroekje en hempje aan. Ik heb hem alleen voor zijn middag dutje een luier aangedaan en deze was vrijwel droog. direct op de pot en wat denk je een flinke plas en een opluchting. over de hele dag nog maar 1 stel schone kleren aan hoeven doen en verder braaf op de pot. Ik ben zo trots 1 jaar en 3 weken oud. Liefs Fleur wilde het even met jullie delen
Wat goed zeg! Ik dacht even dat je het over zijn spraak had (er staat zinnelijk namelijk ) Ik kan me voorstellen dat je vreselijk trots bent! Nou moet hij dit nog even volhouden...succes! Elmo Edit: je hebt het onderwerp inmiddels aangepast
Geweldig! Wees maar trots op je ventje. Ik ken een jochie van 7 die 'snachts nog niet droog is dus... toppie hoor!
nou vertel! hoe heb je dat gefixt? onze kindjes zijn even oud ben er eignelijk nog niet mee begonnen... dus ben wel nieuwsgierig!
haha dat heeft hij zelf gedaan. Daan poept alleen 's morgens 10 min meestal na zijn fles ik zette hem dan al op de pot en dat vind hij geweldig. Het viel me de laatste weken al op dat hij heel lang geen natte / volle luier had en dan ineens zoveel deed plassen dat hij doorlekte. Als je het dan zolang kan volhouden dan kan je ook opde pot was mijn mening. We zijn vorige week maandag begonnen met iedere 15 min op de pot en deed dan af en toe wel een plasje maar ik deed zijn luier nog wel steeds terug aan en steeds ging hij meer plassen. nu zette ik hem vandaag iedere half uur op de pot en deed echt een paar keer zulke grote plassen dat zijn onderbroekje netjes droog bleef want dat heeft hij vandaag voor het eerst aan. 1 ongelukje heeft hij gehad meer ook niet. Ik vind het zo super knap van hem.
Inderdaad vertel, nickis nu 21 maanden en weigert ook maar iets op het potje of de wc te doen al staat hij wel aan zijn broek te trekken en als ik dan vraag moet je plassen ja zegt hij dan , maar hij doet het niet
Zo, dat is snel! Mijn zoontje is even oud, maar ik heb er nog niet eens over nagedacht! Normaal worden kinderen toch rond de 2 jaar zindelijk?
echt knap! ik wil er ook snel mee beginnen weer, ze ging goed smorgens op de po, maar door veel reizen, is dat weer stopgezet helaas geeft hij aan dan waneer hij moet plassen? want ik ben dus niet de hele dag thuis met haar. of doe je buiten wel nog een luier om?
ik vind het ook superkanp van hem! ik zat er al aan te denken van wanneer komt eigenlik het moment dat je begint met de pot ik dacht zodra ze zelf kunnen zeggen as ze moeten maa rnit dus.. dus je begint zeg maarmet elk kwartier op de pot te zetten.. want ze heeft hier eigenlijk niet echt een vast "schema"haha daarin denk dat ik vandaag de pot uit de kast haal kijken wat ze ervan vind!
Ik zet Stijn nu ongeveer een maand elke dag een paar keer op de pot en af en toe doet hij er wat in maar vaak ook niet. Ik las dit vanmorgen en dacht he ik laat hem eens rond lopen in zijn onderbroekje en kijken wat er gebeurd, zet hem nu elk kwartier op het potje maar meneer plast net nadat hij op het potje is geweest al 2 keer de grond er onder haha. ik geloof dat hij het nog niet echt begrijpt, vanmiddag na zijn middag tukje zet ik hem elk half uur op het potje maar doe tussen door wel zijn pamper om anders blijf ik dwijlen haha
ik heb vanmorgen dus besloten om haar elke keer zowiezo na haar slaapje erop te zetten omdat ze dan altijd plast.. ze heeeft nu dus al twee keer op het potje geplast en verder zet ik haar ook ieder halfuur op de pot vind perzoonlijk elk kwartie wel vaak want dan ben je bijna de hele dag bezig met een kind op de pot te zettenhaha ook spoel ik het samen met haaar weg weet niet of ze er echt al veel begrip van heeft maar denk dat dat wel komt....
haha ja dan blijf je inderdaat bezig. Vanmorgen is het ook goed gegaan toen me buurvrouw hier aan het oppassen was. weer 2 flinke plassen en 1x gepoept en het staat zo lief die onderbroekjes haha
Ik haalde Stijn net uit zijn bedje en zijn luiers was nog droog heb hem daarna meteen op het potje gezet en heeft meteen geplast Ik ga hem vanaf nu proberen elk half uur erop te zetten en maar zien hoe het de rest van de dag gaat.
tot nu toe heeft ze vier keer in het potje geplast! en 1 keer daarvan is ze zlef naar de douche gekropen ( waar haar potje dus staat) en ik dacht toen van nou dan zet ik haar erop en toen plaste ze meteen... het is me nog niet geluk om haar helemaal droog te houden maar ja dit is ook nog maar de eerste dag! en heb haar ook nog gewoon een pamper aan tot dat het me lukt om haar droog te houden... vind het wel lief dat potje en ze vind het nog leuk ook...\ maar hoe doen jullie dat als ze dan geplast of gepoept heben?