Justin is n grote eter en voorheen gaf ik alleen de binnenkant van n broodje. Maar nu heeft hij 2 tandjes boven en 2 onder en ik dacht.. laat ik t s gewoon proberen. Nou t was geen probleem voor meneertje hoor. Wannneer geven/gaven jullie brood mét korst en al?
Ik geef ook brood met korst, maar ongeveer een halve boterham maximaal. Ze heeft nog geen enkele tand, maar het gaat tot nu toe goed.
Wij zijn 1 week geleden begonnen met brood, en vanaf het begin mét korstjes. heb daar eigenlijk nooit over nagedacht! Overigens, de korstjes gingen ook vanaf dag 1 goed naar binnen!
Hier vanaf het begin met korst. Hij spuugt soms de stukjes met korst wel weer uit, maar ja, de aanhouder wint..
Meteen met korstjes... Oma sneed van de week de kortsjes van zijn boterham, en ik sloeg haar meteen om de oren met wat ze zelf ook altijd zegt... Korstjes is ook brood... En Jelle kreeg al korstjes brood uit de hand om te oefenen, dan zou het toch raar zijn om de korstjes eraf te snijden als hij een gewone bpterham eet?
Bij CB zeiden ze dat je al met 6 maanden kan beginnen met alleen korstje geven! Gewoon licht brood! Maar ja, overal zeggen ze wat anders! Eigenlijk om gek van te worden!
Vanaf het begin al met korstjes inderdaad. Als ze korst kunnen sabbelen, kunnen ze het anders ook eten.. Heeft geen problemen opgeleverd. Alleen hele hard korsten haal ik eraf.. Dus vanaf 6mnd1wk ofzo..
in het begin gaf ik het korstje in de hamd terwijl ik de boterham smeerde, maar nu laat ik de korstjes al sinds een maandje of 2 gewoon an het brood en ze eet alles op!
Met 7,5 maand begonnen ze met brood. Meteen met korstjes. Ik wil erg graag dat ze later kunnen fluiten