Hi allemaal, Binnenkort heb ik een vrijgezellenfeestje, waarvan ik de bruid helemaal niet zo heel goed ken. We zien elkaar vooral in groepsverband, weinig 1 op 1. Nu is ons allemaal gevraagd om 2(!) a4tjes te maken voor in een plakboek. Het slaapgebrek hier in huis wakkert de creativiteit niet echt aan en ik wil wel echt iets leuks maken (kan normaal gesproken heel goed knutselen). Nu dacht ik een pagina vol "huwelijk tips van een veteraan" te maken. Niet te serieus, vooral ook vrolijk en met leuke grapjes. Maar goed, nu ben ik dus opzoek naar leuke tips, tricks etc. Welke tips zouden jullie een kersverse bruid meegeven?
Hahaha ik dacht toen ik de titel las, dat je op tips ging vragen om je eigen huwelijk te redden haha. Maar aan mij heb je niks sorry, ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Hoelang heb je de tijd?
Op pinterest heel veel te vinden aan idee op huwelijk tips. Ik snap dat het lastig is. Wij hadden een vragenlijst destijds gemaakt voor de gasten. 1 van de vragen was, welke tip hé je voor het bruidspaar... 1 antwoord was Doe het beter dan ik... (hij was gescheiden, haha)
nee ik ben wat dat betreft echt een schoolvoorbeeld van hoe het wel zou moeten. Maar de tip "neem écht een leukerd" is ook weer zo multi-interpretabel
Pfff wat een k#t opdrachten zijn dat altijd. Heb niet veel inspiratie, maar ik ben van het koken, dus zou aan je lijst van tips een recept van een lekkere taart of gebak oid toevoegen. Of juist een recept voor echt ‘mannenvoer’. Met als achterliggende gedacht: de liefde van de man gaat door de maag
Helemaal niks. Heb gelukkig een hele grote knutselkist, dus het materiaal is wel in huis. Qua knutselen vind ik het ook eigenlijk stiekem best leuk. Maar qua inhoud ben ik gewoon blanco
Ik denk als je pinterest afstruind dat je wel leuke teksten of tips tegen komt. Kwam deze tekst tegen. Marriage is a workshop. He works. She shops. Zoek je zoiets?
- ga nooit boos naar bed - voor de bruidegom: doe de wc bril altijd naar beneden! - voor de bruidegom: onthoud altijd de volgende zinnen: ‘ik begrijp het’ en ‘je hebt gelijk’ Even vriend Google geraadpleegd, maar blijft lastig hahaha
Ik zou de tips van @Adje en @Sophy volgen. Een paar leuke quotes van Pinterest halen, die nemen dus lekker veel ruimte en een goed recept. En als je daarmee geen twee pagina's vult zou ik denken: dat is dan maar zo! Succes
Vroeger had je vaak een feestgids op een bruiloft, vaak met de standaard dingen: Welkomslied Reglement van wanorde (ofzoiets) Kinderfoto's etc van het bruidspaar En vaak ook met tips er voor het bruidspaar Misschien dat je bij zoiets nog kunt zoeken?
Je zou de tips in vrolijke kleine enveloppen kunnen doen? Zelf heb ik bij een bruiloft wel eens enveloppen gegeven met "open als.." bijvoorbeeld: open als hij stout is. En dan er handboeien in doen. Of open als het vlammetje moet worden aangewakkerd. En daar dan een waxinelichtje in doen. Wat ik zelf leuk vond was een glossy. De laatste roddels over het bruidspaar, ervaringsverhalen ed. Qua tips van een veteraan: - ga nooit naar bed met ruzie - heb je niks liefs te zeggen, zeg dan niets - ga 1x per maand romantisch uit eten - blijf eerlijk naar elkaar - accepteer het niet perfecte - dof je ze nu en dan helemaal op voor elkaar Meer met een knipoog: - ga nooit naar bed met ruzie, zolang de goedmaakseks zo goed is - hou ook van de extra kilo's en rimpels - houd de romantiek er in en zet zo nu en dan een kaarsje aan
Zoiets. Wat groot schrijven en uw blad staat vol Of een blad met allemaal woorden op. Verknippen en hen laten samen puzzelen, zodat ze het kunnen lezen.