We halen net onze duo wagen uit de schuur en helemaal onder de schimmel Kunnen we dit nog eraf krijgen of niet meer? Oh baal zo erg hebben hem nog geen jaar
Zit het in de stof, dus 'het weer' erin? HG schijnt een middeltje te hebben wat daar tegen werkt. Even in dat schap kijken dus! Balen, hoor! Had je het niet in de gaten, dat het zo vochtig was daar?
Nee zijn in september verhuisd en leek allemaal mooi droog in de schuur, nou niet dus Gaan hem zo wassen en eens even kijken voor dat middeltje van HG eventueel
Zit het weer erin of zit er schimmel op, dan zou ik gewoon in de wasmachine doen wat kan en de rest met groene zeep boenen.
Pff das ook lekker dan.. de schimmel erin. Stoomreiniger heb ik als je dat wil proberen en er zelf geen hebt. Succes ermee
HG HAD een middeltje tegen het weer, maar dat wordt niet meer verkocht. Ik ben er een klein jaar geleden ook naar op zoek geweest. Het weer heb ik toen uit de bekleding van de kinderwagen gekregen door de bekleding nat te maken, heel veel zout en shout op de vlekken te smeren. Dat in laten trekken en daarna de stof weer nat maken en de stof borstelen. Daarna met de borstel afwasmiddel op de plek doen en dat ook in de stof borstelen. Vervolgens de stof uitspoelen. Eventueel bovenstaande herhalen. Ik heb toen ook alles geprobeerd om het eruit te krijgen en met deze combinatie lukte het.