cadeau als dank voor man

Discussie in 'De lounge' gestart door douglas84, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Heel graag wil ik mijn man bedanken voor de steun en hulp tijdens de zwangerschap van mijn zoon. Door de bekkeninstabiliteit kon ik opeens erg weing en moest mijn man veel huishoudelijke taken op zich nemen naast een werkweek van 55 uur.Daarnaast bleef hij me altijd steunen ondanks mijn hormoongrillen en helpt hij me ontzettend met de kinderen. Ik ben hem hiervoor dankbaar en wil dit graag op een orginele manier laten zien door hem iets te geven.

Maar wat? mijn man draagt geen sierraden ivm zijn werk(trouwring doet hij voor het werk iedere dag af. Hij heeft niet iets wat hij heel graag wil doen of hebben. wel wil heel graag meer dingen samen doen en liefst even er tussenuit samen. Maar ivm borstvoeding kan dat nog niet en daarnaast kunnen we moeilijk oppas krijgen (geen familie/vrienden in de buurt) en slaapt onze zoon slecht.

Wie weet iets moois wat ik hem kan geven om te bedanken en om te laten zien dat hij een man uit duizenden is?

2. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    mooie foto van jou en je kinderen

3. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Hebben net een fotosessie gehad van de kids :). Wou er zelf nog niet o, wat moet echt nog wat kilootjes kwijt waar ik hard me best voor doe.

4. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Een sleutelhanger met een (jullie) foto erin gegraveerd..

5. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Mijn man en moeder hebben mij ook veel geholpen toen ik bekkeninstsbilitijd had huishouden en mijn moeder heeft de meiden in huis genomen. Ik heb ze een (klein) zoon gegeven en ik heb er nooit aan gedacht om ze iets te geven. Misschien een gips handafdrukje? Of vind je dat te min?

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Zijn lievelingsgerecht maken. En er een romantisch etentje van maken als de kleintjes op bed zijn.

7. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    De lievelingsgerechten krijgt hij al erg vaak!
    Maar wil graag iets orgineels geven om te laten zien hoe blij ik met hem ben.

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Thuis een ontbijt op bed laten bezorgen?

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Een uitje wat hij leuk vindt? Slipcursus oid? Of een kookworkshop? Een ballonvaart (maar daar is het nu nog geen weer voor). Musical?

10. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik heb mijn man een 101 redenen waarom ik van je hou foto album gegeven. Was even werk maar het was echt een schot in de roos, hij werd helemaal emo :)

11. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Wat een leuk idee!

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hoe ziet zoiets er uit??

13. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Restaurant aan huis laten laten komen?

14. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik moet zeggen, ik word hier wel door getriggerd. Ik heb vorig jaar een dubbele hernia gekregen en kon van de ene op de andere dag helemaal niks meer. Mijn man heeft een eigen zaak en maakt veel uren. Daarnaast moest hij het hele huishouden doen incl alle boodschappen etc en voor onze zoon zorgen. Ik heb hem wel vaak gezegd hie blij ik met hem ben (hoewel ik ook vind dat da erbij hoort, in goede en slechte tijden immers) maar toch he, ga er maar aan staan. Ik vind het wel een goed idee om hem ergens mee te verrassen. Ik blijf even meelezen!

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik lees ook even mee...

16. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik denk dat uispreken van je waardering al heel veel doet :)

17. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik heb eerst 101 redenen bedacht waarom ik van mn man hou, en daar foto's bij gezocht, en toen een foto album laten maken met alle redenen er in verwerkt.

18. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    leuk dat 101 boek, wat voor foto's erbij?

19. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik heb samen met mijn man een schilderij gemaakt voor in huis neer te hangen, was echt heel leuk.

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Draag hij ook geen horloge? Anders daar iets in laten graveren.

Anders schrijf je een brief waarin je alles tegen hem zegt wat je wil zeggen en dat dan samen met een foto van kind(eren).
    Kun je ook romantisch eten samen thuis. Daarna lekker dvdtje.

Denk dat hij dat ook wel heel erg zal waarderen!

Deel Deze Pagina