Lomp, lomper, lompst!

Discussion in 'De lounge' started by Tutu, May 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tutu

Tutu Fanatiek lid

Jun 30, 2013
    1,089
    0
    36
    Female
    Noord Brabant
    Eh tja, ik vroeg me af of jullie ook weleens of regelmatig zo'n lompe bui hebben, dat je je op één dag (of meerdere, of altijd) bezeerd omdat je ergens tegenaan loopt o.i.d.?

Ik ben gisteren dus van de trap gedonderd, heb echt de helft overgeslagen qua treden. Kon me gelukkig vast grijpen aan de muur naast me en de leuning aan de andere kant. Arm helemaal afgeschaafd, muur onder het bloed en mijn enkel zo dik als een blubberpudding :) Bont en blauw ben ik :)

Vandaag bleef ik met mijn mouw achter de klink hangen en viel ik haast tegen de deur :)

Daarna loop ik naar buiten, zo met een hand zwierend langs mijn zij, sla ik tegen de verwarming aan met die hand; BAM! Dik en blauw...

Als kers op de taart beet ik een uur geleden een stuk van mijn tand of vulling af, waardoor ik morgen met spoed bij de tandarts in de stoel mag duiken ;)

Grr... Hebben jullie dat ook weleens, want ik voel me een beetje eenzaam lomp :D

2. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ja, herkenbaar. Maar ik ben sowieso een beetje lomp en onhandig. Ik kan ook gerust vier panty's per dag aan gort ladderen.

3. Twixie

Twixie Bekend lid

Oct 7, 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Gelukkig is je muur wel weer schoon. Thank god voor de vochtige toilet papiertjes!
    Wat een kluns ben je vandaag haha
    Geen zorgen, want ook ik heb zo m'n dagen. En dan moet ik mezelf ff bijeen rapen. Gelukkig herinnert m'n vriend mij er dan aan hoe lomp ik dan wel niet bezig ben geweest.

I'LL JOIN THE 'LOMPEN' CLUB :D hahaha

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

JA!

Ik ben ook onwijs lomp. Ik laat altijd dingen vallen of ik struikel of loop ergens tegen aan, etc. Gisteren had mijn partner een beker met een barst er in, waar hij net koffie uit dronk en hij zei: er zit een barst in, dus deze zullen we maar in de prullenbak gooien, anders knapt hij...

Zo gezegd zo gedaan, ik sta na onze koffietijd op en wil de bekers naar de keuken brengen en pak een ontbijtbordje erbij en nog wat bestek van gisteravond en nog dat ene snoeppapiertje en dat zakdoekje en dit en dat en klaar... En ik wil naar de keuken lopen en het bestek gaat schuiven, de beker wankelt en valt zo op de grond.

Dus mijn partner voelt hem al aankomen en vroeg: was dat de beker met een barst? En ik kijk; en ik roep spontaan: JAAAA :D GELUKKIG! Het was de goede beker! Waarbij ik ineens goed kijk - zit toch zeker de gehele muur, deur, vloer van de gang helemaal onder het overgebleven cappuccino-schuim. Dus ik van: maar we moeten wel de gang verven; taupe is wel wat, denk ik.

Vervolgens loop ik met de zooi die ik dus in mijn handen had door naar de keuken; sta op een scherf van een beker en whoppa, daar ging de rest van de lading.

Gisteren was in de algemeenheid zo'n dag waarbij alles fout ging :D
    Niet alleen dit, maar de rest maakt het 4 a4tjes-formaat. Ik ben gewoon lomp en soms heb ik van die dagen waarop werkelijk alles fout gaat. Stoten, struikelen over de eetstoel van de baby, spulletjes laten vallen op het moment dat de baby nét slaapt, glaswerk, bekers, eieren. Het is allemaal niet veilig.

En dan denk je dat het wel veilig is om de vaatwasser uit te ruimen, maar op dat moment doe ik een kastje open en dan komt er een modderstroom a la pannen en deksels over mij heen waarbij uiteraard die glazen deksel op mijn teen landt (want dat doet hij ALTIJD!).

Als ik slecht/te weinig geslapen heb, is het tien keer zo erg.

5. Tutu

Tutu Fanatiek lid

Jun 30, 2013
    1,089
    0
    36
    Female
    Noord Brabant
    Pff, gelukkig ben ik niet de enige :)

Vochtig toiletpapier werkt zeer goed tegen bloedvlekken op de grove spachtelpoets-muur, ja :D

Hier ook, vriend hoort een knal en roept: "is het weer zo ver?" :) En het liefst vraagt ie dan eerst of er iets aan zijn huis beschadigd is, he... Grr :p

6. Tutu

Tutu Fanatiek lid

Jun 30, 2013
    1,089
    0
    36
    Female
    Noord Brabant
    Hahaha Joycey :D Zo herkenbaar! Verschrikkelijk :)

Tegen dingen aanlopen is inderdaad ook zo'n ding... Met mijn heup achter de tafel blijven hangen en deze ook gewoon een stuk verslepen. Kopstoot tegen de lamp boven de salontafel na het schoonmaken van de glasplaat daarin ;) Kei hard met je kleine teen tegen een stoelpoot aanlopen en 'm dan breken :)

Nondejus :)

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Whahaha, nou hier ook zoiets.

*KNAL* *BOEM* AUWWWWWWWWW.

En dan hoor ik heel droog vanuit de kamer: doe je voorzichtig? Of: Wat doe je? En dan vertel ik hem wat er gebeurde en dat mijn arm veel pijn doet, en dan zegt hij: moet je dat maar niet doen ;)

GRRRR!

8. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    ik ben ook zo'n kluns.. ik heb ook standaard blauwe plekken op mn lichaam en 9 vd 10 x weet ik niet eens meer waar ze vandaag komen, ben het gewend geraakt dat ik overal tegenaan loop.. ;)

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb een schap aan de muur hangen. Een plank; voor boeken en dergelijke. Daarvoor staat een tafel van pak em beet 2 meter lang en een meter breed en daarnaast zit een deuropening.

Nu zou je toch verwachten dat ik niet zomaar mijn hoofd langs de deuropening laat glijden om 'even snel' iets te zeggen/roepen/doen of op tafel te klatsen, toch? MISPOES! Ik ben nu al zo'n 6x met mijn voorhoofd keihard tegen de punt van die plank aangeknald :x

10. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ja heel herkenbaar helaas, grrr!

11. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Ik laat echt altijd alles vallen, verschrikkelijk. Ik overtuig mijn vriend er altijd maar van dat klunzigheid/lompigheid ook zo z'n charme heeft;)

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Oh zo herkenbaar, soms vraag ik me ook echt af of ik achterlijk ben. Ik loop tegen dingen aan, struikel over drempeltjes of m'n eigen voeten, blijf achter dingen haken....

13. BellaDS

BellaDS Lid

May 2, 2014
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit dagelijks als ik ga stofzuigen.. Dan trek ik de stofzuiger naar me toe en dan komt het altijd tegen me voet aan.. :p

14. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Heel herkenbaar. M'n heup stoten aan het bed (staat er al jaren) te snel door de deur lopen en op de post knallen, teen stoten aan dozen die er al jaren staan, met m'n tas achter trapleuning blijven haken en mezelf half wurgen.... Manlief denkt dat ik ooit zal overlijden aan een dommig ongeluk...

15. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ow ja hoor! Blijf ook met m'n kleren overal aanhangen met gevolg grote gaten in m'n kleren... Struikelen en stoten laten vallen... Orde vd dag!

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Ja al gaat t de laatste tijd zonder echt pijnlijke aanvaardingen..

4 x over hetzelfde speelgoed struikelen en gewoon ook laten staan zodat de 5e keer geheid erachter aan komt..
    Tenen stoten tegen stoelpoten, tgen de bedrand aanlopen, en ga zo maar door

17. linnim

linnim Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    2,027
    367
    83
    in nederland
    Heel herkenbaar. Loop bijna dagelijks een blauwe plek of wondje op.
    klap op de vuurpijl was toen vorige week een glasplaat sprong. Gelukkig zelf met een schrammetje vanaf gekomen

18. Tutu

Tutu Fanatiek lid

Jun 30, 2013
    1,089
    0
    36
    Female
    Noord Brabant
    Oh wat erg, ik heb ook altijd wel een blauwe plek :)

Zo'n twee maanden geleden kwam er iemand van de pakketpost aan de deur en ik wou van te voren de kat gauw van de gang in de kamer zetten (hij was net binnen na 10u weggeweest te zijn en is bang voor vreemde mensen ;) ), dus ik buk om hem op te tillen en wil weer overeind gaan staan... Zat de klink van de WC-deur precies boven me ;) Dus ik met volle vaart met mijn hoofd in de punt van de klink ;)

Helemaal duizelig naar de kamer gelopen, kat neergezet en kind van mijn vriend gevraagd de deur open te doen om het pakketje aan te nemen. Komt ze terug: "er stroomt bloed over je gezicht!" :$

Was gelukkig maar een klein sneetje maar dat was echt zo'n lompe actie die ik niet snel vergeet :)

19. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    ja hoor! herkenbaar! :( Van de week ook weer zon dag gehad... :-/ liep de hele dag tegen deurposten aan en als klap op de vuurpijl bleef mijn kleine teen achter 1 van de klossen die nog onder het bed stonden (heeft mn man 's avonds gelijk verwijderd!) hangen... awww teen helemaal open! :( ik met die kleine in de draagzak op mn buik op zoek naar een pleister en hannesen om die pleister op te doen! xD

20. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Ooow ja hoor ik ben ook zo lomp.. En ik kan er zelf gelukkig altijd heel hard om lachen..
    Sla geregeld eens een treetje over op de trap..
    Blijf weer ergens achter hangen..
    Lekker aan het wandelen met de woef, zie ik niet dat hij aan het snuffelen is en ik wandel vrij snel, dus dan krijg ik ineens een ruk en lig ik weer bijna op mijn snuitje..
    Op het werk wil ik altijd veelte snel, dus daar glibber ik soms de badkamer uit als ik iemand heb gedoucht (ik ga nog een keer iets breken)..
    Heel stoer zelf even iets ophangen in de kamer en mezelf dan doodleuk op mijn vingers meppen met een hamer..
    En vorige week heb ik mezelf geslagen met een schoffel..;)

Share This Page