hey meiden hierbij even een vraagje Ik ben vandaag begonnen met de ovu testen van cb , ik heb net getest en alles wees er op dat er nog geen ei te bekennen is ( alleen rechter streepje was baluw ) . Nou vroeg ik me af moet je elke dag je ovu test doen of om de dag ? Of is dit een domme vraag ? L.sybje
Hoi meid, Ik heb geen ervaring met ovu testen maar wilde je alleen laten weten dat het echt geen domme vraag is hoor Ik vind het prettig dat je hier op het forum gewoon met al je vragen terecht kan en dit is zeer zeker geen domme vraag wilde je dit alleen ff vertellen Veel succes
Hey Sibje, Ik ben eens even gaan kijken op internet voor je (en ook een beetje voor mezelf). Ik denk er ook aan om ovu testen te gaan kopen. Op www.sensitest.nl en dan bij gebruiksaanwijzing staat een hele uitleg. Er staat ook een tabel waarop je gem. lengte van je cyclus staat en de dag waarop je dan het beste kunt beginnen met testen. Volgens mij moet je het dan vanaf die dag elke dag testen, totdat je een positieve test hebt. Hoop dat je er wat aan hebt! Liefs Sas
Hey Sibje, Ik ben eens even gaan kijken op internet voor je (en ook een beetje voor mezelf). Ik denk er ook aan om ovu testen te gaan kopen. Op www.sensitest.nl en dan bij gebruiksaanwijzing staat een hele uitleg. Er staat ook een tabel waarop je gem. lengte van je cyclus staat en de dag waarop je dan het beste kunt beginnen met testen. Volgens mij moet je het dan vanaf die dag elke dag testen, totdat je een positieve test hebt. Hoop dat je er wat aan hebt! Liefs Sas
Dit is misschien ook nog handig. "Het is belangrijk dat u minstens 4 uur niet naar de WC bent geweest alvorens u de test doet, omdat dit garandeert dat het LH in uw urine voldoende geconcentreerd is, zodat de test het kan opmerken." Succes! Liefs
Hey Sibje, Ik test al een aantal rondes met CB (digitaal). Inderdaad: elke dag testen tot dat je een hebt. Wanneer je moet beginnen kan je aflezen van de tabel in de bijsluiter. Dit is makkelijker bij een regelmatige cylus (zoals bij mij). Anders kan het denk ik wel zo zijn dat je veel tests nodig hebt voor je de piek te pakken hebt. (overigens ondanks duidelijke bij mij nog niet raak... )
@ sas ik heb een andere ovu test , maar ik ga gewoon elke dag testen dan komt het vast wel goed , ik blijf gewoon door testen tot dat het goed is ... zal nog wel lang duren want vanmorgen was het linker streepje bijna niet zichtbaar dus er zal na een week vast nog steeds niks te doen zijn daar van binnen ..... Maar goed vorige cyclus duurde 72 dagen en na 65 dagen had ik temp verhoging en na 5 tot 7 dagen kwamen de dus ik heb wel ergens een eisprong ... toch ? @ hster succes meid ik zal voor je duimen zitten jullie al in de mmm ? L.sybje