Op dag 36 van mijn cyclus ongesteld geworden. Ik was nog nooit onregelmatig geweest. Alle testen bleven negatief, maar volgens mij was er meer aan de hand. Mijn maandstonden waren begonnen met helderrood bloed, niet eerst wat bruine afscheiding. Normaal heb ik eerst bruine afscheiding. Veel buikpijn gehad dag ervoor en nu tijdens, heb ik normaal nooit. Het bloedverlies lijkt ook niet hetzelfde als anders. En deze morgen lag er een klonter in het wc. Heb nu ook geen last meer van mijn buik. Was er meer aan de hand? geen idee, maar iets in mij zegt van wel.
Nee sorry. Dit komt heel hard over wat ik ga zeggen, maar een klonter is normaal. Je spreekt pas van een miskraam als je zwanger bent geweest. Bij negatieve testen heb je dus gelukkig geen miskraam, maar een verlate menstruatie. Edit: aan je onderschrift te zien ben je ook net met de pil gestopt, daardoor kun je wat onregelmatig zijn. Je vorige cyclus was ook 35 dagen toch?
Ik spreek hier ook niet over een miskraam. Voor mij is een klonter niet normaal. En mijn vorige cyclus was 26 dagen.
Misschien is je menstruatie ineens veranderd ivm met de klonter...kan hoor de verandering...moet zeggen al mijn menstruatie beginnen daarmee dus ik vind er niks vreemd aan haha maar ik zou me er geen zorgen over maken hoor!
Bij een langere cyclus kun je ook wat meer slijm etc verliezen dan je gewend bent, en dat kunnen echt klonten worden.
Je bent zo te zien net gestopt met de pil, dat je eerste cyclus dus 26 dagen was wil nog helemaal niets zeggen. Ook hoe je menstruatiebloeding er uit ziet kan door het ontpillen gaan veranderen.
Als er echt iets 'meer' was geweest, had je wel positieve testen gehad. Dus ik denk echt dat dit niet zo is. Verder zie ik in je handschrift dat je net gestopt bent met de pil. Je cyclus is daardoor nog helemaal niet regelmatig, dus dat je "overtijd" bent, is heel normaal. Het is niet echt overtijd namelijk. Dat je menstruatie nu anders is, is ook heel makkelijk te verklaren. Wanneer je aan de pil bent, heb je geen echte menstruatie. Je hebt namelijk geen eisprong. Nu je gestopt bent met de pil, heb je die (als het goed is) wel. Je menstruatie is daardoor anders. Leg je hierbij neer, en ga niet speculeren of het echt iets meer is geweest. Je testen bewijzen dat dit niet zo is. Al had ik natuurlijk gehoopt voor je dat dit wel zo was. Succes in de volgende ronde