Iemand ervaring met PizzaGusto? (Gourmetten maar dan met pizza's?)

Discussie in 'De lounge' gestart door Roxyroxx, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

De titel zegt eigenlijk al genoeg! Ik vind gourmetten altijd erg leuk en zag nu de PizzaGusto. In principe hetzelfde idee als gourmetten maar dan ipv vlees maak je mini-pizza's. Het lijkt me erg leuk om straks met de kindjes te doen en nu al met vrienden....

Iemand dus ervaring hiermee? Is het handig, leuk?!

2. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
    Zeker leuk!!

Ik zette dan de hele tafel vol met schaaltjes met allemaal klein gesneden groente en vlees (ham, salami etc.) en verschillende soorten kaas.
    Een kleurig geheel. :D
    Het vult allemaal wel goed, dus maak niet te veel ;)

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring maar ben wel even nieuwsgierig hoor. Maar hoelang duurt het dan tot je pizza gebakken is? En wat doe je/ eet je in tussentijd tijdens het bakken?

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ken het niet maar klinkt super leuk en lekker!!

5. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
  6. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Wij hebben voor Kerst een pizzarette gekocht en zijn laaiend enthousiast! Na een kwartiertje opwarmen was hij flink warm en waren de pizzas met 8 minuutjes klaar, bij langer gebruik ginf het steeds sneller tot op 4 minuutjes!!

Zoontje vond het ook helemaal geweldig!!

7. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Leuk om te horen dat het bevalt! Mij lijkt het ook nl erg leuk dus dan ga ik hem toch maar aanschaffen!!! Wat je in tussentijd doet is eik beetje zelfde als gourmetten, toch? Dan moet je ook wachten... Ik eet dan meestal al beetje salade of stokbroodje, kun je hierbij als voorgerecht zien?

8. tuc

tuc Niet meer actief

Op het moment dat hier de pizza's in de pizarette zitten kletsen we met elkaar...wat zou je anders doen? Met gourmetten zit je toch ook niet non stop te vreten.

9. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Het was maar een vraag hoor. ;)

Ik wist met mijn vraag nog niet hoelang die pizza's dan bakken in dat ding. Ik dacht meer aan 15 a 20 minuten, aangezien dat met een normale pizza in de oven zolang duurt. Vandaar!

10. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
    Inderdaad wat kletsen en/of je volgende pizzaatje voorbereiden.

Stokbrood erbij is niet perse nodig aangezien de bodem van de pizza ook van deeg is, zit je snel vol. Wat sla en/of salade voor de frisheid is wel een goede combi! :D

Deel Deze Pagina