Iemand ervaring met PizzaGusto? (Gourmetten maar dan met pizza's?)

Discussie in 'De lounge' gestart door Roxyroxx, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

De titel zegt eigenlijk al genoeg! Ik vind gourmetten altijd erg leuk en zag nu de PizzaGusto. In principe hetzelfde idee als gourmetten maar dan ipv vlees maak je mini-pizza's. Het lijkt me erg leuk om straks met de kindjes te doen en nu al met vrienden....

Iemand dus ervaring hiermee? Is het handig, leuk?!

2. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
    Zeker leuk!!

Ik zette dan de hele tafel vol met schaaltjes met allemaal klein gesneden groente en vlees (ham, salami etc.) en verschillende soorten kaas.
    Een kleurig geheel. :D
    Het vult allemaal wel goed, dus maak niet te veel ;)

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring maar ben wel even nieuwsgierig hoor. Maar hoelang duurt het dan tot je pizza gebakken is? En wat doe je/ eet je in tussentijd tijdens het bakken?

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ken het niet maar klinkt super leuk en lekker!!

5. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
  6. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Wij hebben voor Kerst een pizzarette gekocht en zijn laaiend enthousiast! Na een kwartiertje opwarmen was hij flink warm en waren de pizzas met 8 minuutjes klaar, bij langer gebruik ginf het steeds sneller tot op 4 minuutjes!!

Zoontje vond het ook helemaal geweldig!!

7. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Leuk om te horen dat het bevalt! Mij lijkt het ook nl erg leuk dus dan ga ik hem toch maar aanschaffen!!! Wat je in tussentijd doet is eik beetje zelfde als gourmetten, toch? Dan moet je ook wachten... Ik eet dan meestal al beetje salade of stokbroodje, kun je hierbij als voorgerecht zien?

8. tuc