Net met afvegen, was er heel klein beetje slijm, met klein rood sliertje, misschien paar mm. Daarna niks meer, kan dit kwaad? het was niet echt een druppel bloed ofzo, maar beetje slijmerig. Maar echt heel klein, het was dat ik goed keek
nee hoor dat heb ik ook wel eens gehad... kan zijn dat er een bloedvaatje iets gebloed heeft doordat het van binnen nu ook meer opgezet en gevoeliger is.. Geen zorgen om maken hoor!
Je baarmoedermond en het gebied eromheen is tijdens je zwangerschap veel beter doorbloed. Hierdoor kan er ook weleens een vaatje knappen en verlies je dus wat bloed! Dit kan ook weleens voorkomen na bijvoorbeeld sex... Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken en je zal het misschien nog wel vaker meemaken. Zodra het meer bloed word en dit gepaard gaat met buikpijnen dan moet je even je VK bellen! Geniet maar van je zwangerschap
ik heb het ook regelmatig al gehad, steeds een bloedvaatje of wondje . Vanmorgen had ik het ook nog, een sliertje bloed van 1,5 centimeter ofzo. Dus weer een wondje helaas.. Een paar uur later verlies ik dan nog wat bruinverlies en dan is het weer over. Lang leven de gevoelige baarmoeder mond en die omgeving. Heb het de laatste 2 weken niet meer gehad, daardat ik veel water dronk en pillen slikte voor mijn ontlasting.. Helaas