Ik ben eigenlijk al heel mn zwangerschap geen stuiver waard...kots.mn longen uit mn lijf...voel me slap en loop al vanaf de 13 weken met extreme bekken en rugklachten. Op dit moment ben ik door het vele overgeven ( wat ik voornamelijk snachts doe en dus maar weinig slaap ) oververmoeid...lijk wel een wandelend spook dat elk moment in kan storten zeg net tegen mn vriend " volgens mij word ik na de bevalling nooit meer de oude" Wie herkend dit en hoe snel na de bevalling voelde je jezelf weer een beetje mens??! En heb je daar nog extra dingen ( vitamines ) voor gepakt
Jeee wat vervelend voor je!!! Wat de bekken- en rugklachten heb ik (gelukkig!) geen ervaring, met het overgeven wel. Ik vond het zwanger zijn de eerste keer inderdaad ook ontzettend zwaar. Zodra ik was bevallen was de misselijkheid over, maar de vermoeidheid -ook van de bevalling&kraamtijd+opstart- heeft nog zeker 6 maanden geduurd. Toen ineens ging het beter, en na 9 maanden voelde ik me weer zo goed als de oude. Maar dat is zonder bekken- en rugklachten dus, ik vermoed dat als je daar erg last van hebt, het nog wel een tijdje gaat duren...weet je of je moet gaan revalideren straks? Heel veel sterkte gewenst!!!
hier ging het vrijsnel na een dag of 5 was ik wel mezelf weer. en nu na bij 14 dagen ben ik van mijn ischias in beide benen af en kots ik ook niet meer maagzuur is ook verleden tijd en ook de rest van de klachten gaan langzaam maar zeker weg
Ik heb mezelf ook 9 maanden leeggekotst en non stop misselijk geweest en ik kan je zeggen: vanaf het moment dat de baby was geboren was dat in 1 klap over. Je andere klachten heb ik niet ghad, maar in ieder geval positief nieuws op 1 van de fronten!
He meid, wat vervelend zo'n zwangerschap! Helaas kan niemand je vertellen hoelang je herstel gaat duren,.. Ik kreeg rond week 20 erg veel bekken klachten, en mijn leven word er nu nog door bepaald.. Kan veel niet en veel pijn. Rond en in de menstruatie tijd nog veel erger. Ik zou ook graag horen wanneer ik de oude weer zou zijn.. maar niemand kan daar naar mij toe uitspraken over doen... heel frustrerend. Accepteren en toch positief blijven ondanks alles, is toch het meest belangrijk... en dat is heel moeilijk! Maar wel echt het belangrijkste! Hoop dat jij je er door heen gaat slaan. en dat je herstel goed zal verlopen... Maar als eerst heel veel succes voor de bevalling gewenst&veel geluk met jullie kleintje!! Mocht je behoefte hebben om te praten mag je altijd Pb-en. Stertke!
Ik be bij de eerste 9 maanden zie geweest. Vreselijk spugen en moe. Na de bevalling was dit gedeelte direct over. Nu bleek ik tijdens de laatste dagen flinke zwangerschapsvergifiging te hebben gekregen en daardoor een vervelende bevalling en kraamtijd. Ik voelde me pas met 9 maanden weer lekker in mijn vel. Bij nummer 2 was dit al wel sneller. Bij haar had ik flink last van mijn bekken tijdens de zwangerschap maar ook dat was na een paar dagen volledig over. Bij nummer 3 zat ik dezelfde avond al weer beneden net of er niks gebeurd was. Bij haar had ik geen bekkenklachten tijdens de zwangerschap maar dit kwam na mijn bevalling wel ineens naar boven. Ieder lichaam is anders en als je naar mijn ervaringen kijkt, zie je dat het bij elke bevalling/zwangschap anders kan zijn.
ik had erge bekkenklachten tijdens de zwangerschap (begon al erg vroeg).. en ERG last van hormonen haha... maar deze klachten waren eigenlijk direct na de bevalling alweer weg.. ook van mijn bekken absoluut geen last meer..
Ik ben nu ruim 2.5 week verder na de KS. Ik had ook ernstige BI. Gisteren heb ik een flink stuk gewandeld (denk een km of 3) daarna wel vrij veel pijn, maar voor de KS kon ik nog geen 200 m lopen. Merkte meteen toen ik de eerste keer uit bed mocht na de KS al verschil. Misselijkheid was eigenlijk direct over. Ik merk wel dat ik eigenlijk niet over mijn grenzen moet gaan.... Hoop dat het snel beter gaat en je ook lekker kan gaan genieten!!!