Hyperactief

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Rietje88, 16 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Sinds ik zwanger ben ben ik helemaal hyperactief. Ik heb heel veel moeite om in slaap te komen en smorgens moet ik vroeg op omdat ik een baby heb om voor te zorgen. Ik ben kapot moe maar ik krijg mezelf geen halt toe geroepen. Als ik in bed ga liggen dan blijf ik maar draaien. Het lijkt wel alsof ik manisch ben. Is er iemand die dit herkent, en wat doe je ermee? Mijn huis is bijna laboratorium schoon nu...

2. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan de ene kant: mijn hemel, wat handig! Maar, het is natuurlijk heel vervelend als je je wel heel moe voelt.

Zou je eens een warme douche, kamillethee of warme melk met honing eens kunnen proberen? Dat kalmeert vaak. Ik heb ook eens gelezen dat bananen een stofje bevatten waardoor je in de slaapmodus komt.

Verder helpt 'afschakelen' wel goed, dus geen TV of tablet of smartphone voor het slapengaan. Het licht zorgt ervoor dat je wakker blijft (het is net daglicht).

3. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je je schildklier laten checken?

4. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Ja, ik zou denk ik eerst de lichamelijke zaken proberen uit te sluiten en als daar niets uitkomt, verder gaan kijken.
    Bij mij is juist druk/ hyper zijn een signaal dat ik éigenlijk juist heel moe ben/ toe aan rust. En dat laatste krijg ik meestal door ademhalingsoefening, gaan zitten, lezen, onthaasten...

sterkte!

Deel Deze Pagina