Bah die rekeningen..

Discussie in 'De lounge' gestart door cyntje78, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ga liever naar mn eigen garage. Er moet ook een rail van de stoel vervangen worden a 170 euro en dan nog de beurt (hij hoeft dan nog niet voor de keuring), dat gaat wel meer dan 500 euro worden vrees ik...
    Hoop dat er niet meer stuk gaat, we zitten nu bijna op een ton en dan komen de reparaties wel he...

2. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Pfff, hier ook al. Vandaag de rekening van de gemeentelijke belasting: 666 euro en nog wat centjes.
    Vorige week de mededeling van de IB-groep dat ik vanaf januari volgend jaar 366,- euro aan ze moet betalen.
    En dan moet waterschappen nog, de schilder, vakantie. Ik word er moe van als ik er alleen aan denk!

3. Female

Female Niet meer actief

In de winter hebben wij ook veeeeel meer kosten en rekeningen (auto die altijd kapot gaat in de winter, mazout, jaarlijkse belastingen etc etc.)
    Dus zomers is het hier een eitje, winter echt zuinig aan doen.
    Ben nu een heel plan aan het uitwerken. alle jaarlijkse facturen (die ook niet per maand kunnen helaas) en andere kosten uitrekenen en delen door 12 en dat per maand apart zetten. Zodat we het meteen kunnen betalen en alles het hele jaar door gespreid is. :)

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zo balen als alles tegelijk komt. Hier doet de ketel raar dus die moet waarschijnlijk ook snel vervangen worden. we hadden deze maand de wc verstopt moest een mannetje voor komen. ook weer bijna 150 armer en van das moeten we eigen risico van 100 euro betalen. sparen word dus even niks nu.

5. Yelice

Yelice Niet meer actief

:x erg herkenbaar! ik heb net even zitten uitrekenen dat wij in maart 2000 euro aan rekeningen hebben , daarbij zitten dan ook de normale maandelijkse rekeningen maar ik wordt er depri van :(
    Godzijdank heb ik nu ook een baan anders hadden we er nooit uitgekomen , nu kunnen we gelukkig ook nog wat sparen van mijn salaris.

6. Yelice

Yelice Niet meer actief

Slim idee idd om te delen door 12 dat ga ik ook eens proberen.

7. Female

Female Niet meer actief

Ja ben er dus nog mee bezig maar denk dat het een hoop rust zal brengen.
    Het voelt iig al goed :)

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    100.000 en dan al reparaties? Normaal gesproken is de 1e "beurt" bij 120.000 voor de distributieriem, en dat kan je niet echt een reparatie noemen. Tijden waarop reparaties komen heeft te maken met hoe je je auto onderhoud. Onze vorige VW Passat had 280.000 km gelopen en het enige wat er vervangen was was de distributieriem/waterpomp etc (de grote beurt) bij 120.000 en 240.000. ALTIJD rustig warm gereden, 2 keer in de maand goed doorgetrappen in Duitsland (zuigers schoonblazen) op tijd zn oderhoudsbeurten, goed schoonhouden, goed je oliepeil controleren etc, dan kom je al een heel eind.

Mijn 206 heeft nog nooit reparaties gehad (afkloppen) maar volgende week de dirtibutieriem/waterpomp/v-snaar en spanrollen vervangen (grote beurt dus) en dat kost me 350 euro incl btw bij de dealer.

9. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

idd ging om verzekering van inboedel/rechtsbsnd/ ect

10. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

komt van de week weer rekening van de gemeente binnen 220 euries voor afval op halen ....dacht dat we alle rekeningen nu wel hadden gehad

11. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Heel herkenbaar, wij hebben nu ook het punt bereikt dat we zoiets hebben van: waar blijft het allemaal in godsnaam?
    De laatste 2 maanden ook weer een paar flinke rekeningen binnen gekregen. Belastingdienst 700 euro betalen over 2008, zorgtoeslag 2008 nog 200 euro terugbetalen, jaarafrekening Essent 111 euro, gemeentelijke lasten/heffingen 782 euro (betalen we wel in 9 termijnen, maar toch)
    vanmiddag de auto wegbrengen naar de garage, gaat ongeveer 300 euro kosten.
    En ga zo maar door....
    Ben 2 weken geleden heel enthousiast begonnen met alles bij te houden. Beetje meer inzicht krijgen...

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Bah, hier ook de OZB op de mat. 1200 euro zo weg, gedver!

Deel Deze Pagina