kraamtijd in ziekenhuis

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mama079, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Omdat mijn zoontje nog wel even in het ziekenhuis móet blijven, wil ik mijn kraamtijd, 8 dagen, in het zh doorbrengen. Maar wanneer gaan die 8 dagen in? Ik ben dinsdagavond bevallen middels keizersnede. Is dat dan dag 1 en is dag 8 de dag van ontslag of is dat de dag er na?

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Dag 1 is de dag van de bevalling volgens mij en dan 8 dagen verder.

Mag ik vragen waarom je zoontje even in het ziekenhuis moet blijven?

3. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Veel sterkte. Ik weet hoe het is om na een keizersnede in het ziekenhuis te zijn en voorlopig te blijven. Het is niet niks na een keizersnede. Let wel op je lichaam, je bent zelf nog herstellende. Hopelijk is het met je zoontje niet al te ernstig.

4. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Hij is oa door mijn zwangerschapsvergiftiging met 36+4 gehaald en is te licht. Hij doet het goed, maar heeft tijd nodig om te leren drinken en groeien. Ik heb besloten om zondag naar huis te gaan. Ik mis onze oudste ook heel erg en lig al twee weken in het ziekenhuis.

Simple ik zie dat het bij jullie ook niet makkelijk gaat. Sterkte!

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

meiden jullie allebei heeel veel sterkte, wou gewoon even een digiknuffel geven.

6. misa

misa Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zoontje!
    Lijkt me erg heftig. Ik moest 2 nachten in het ziekenhuis blijven (slechte bloedwaarden) en ik vond het heerlijk samen met mijn zoontje.
    De dag van de geboorte was dag 1 van de kraamweek.

Sterkte en veel geluk samen!

Deel Deze Pagina