Als je niet kan slapen van Sinister moet je nooit Musallat 2 kijken. Ik kijk veel horrorfilms en de meeste films doen niks, maar na die film te hebben gekeken heb ik 2 weken met lichten aan geslapen
Ik had dat met 'the ring'. Daar heb ik echt een week lang niet van geslapen. Ik had een TV op mijn slaapkamer staan en als ik het licht had aangehad, dan gloeide dat scherm even na... Brrrr! Doodeng vond ik dat Ik kan er wel beter tegen als ik een enge film thuis kijk dan wanneer ik het in de bios kijk... Dan komt alles nog 10 keer zo hard binnen...
Bah films over geesten en de duivels hoef ik helemaal niet te zien. Ik had toen ik 13 was the excorsict gekeken. Ik kon maanden niet alleen slapen en kon niet alleen naar de wc en douche .
Ik heb even op google gekeken welke film dat is maar the possesion mag ik vanmezelf helemaal niet kijken.. Vooral films over geesten en duivels hoef ik te zienn allemaal eng..
Ik vond the excorcism of emily rose erg goed... maar ook wel eng!! The ring had ik waarschijnlijk trouwens ook lang niet zo eng gevonden als ik hem gewoon thuis had gekeken... Maar in de bios... BRR
Mama is idd niet zo eng maar eerder mooi verhaal over een moeder en kind. Alleen het einde vond ik heel erg triest.
Ik had ook een keer een film gezien over een meisje dat eigenlijk een volwassen vrouw blijkt te zijn. Ze wordt geadopteerd door een gezin met 2 andere kinderen en zij weten niet dat dit meisje eigenlijk een vrouw is die mensen vermoord. Ik weet niet meer hoe die film heet, maar daarna was ik een tijdje bang voor chinees uitziende meisjes
Dat is orphan (esther). Die vond ik overigens tegenvallen hoor... Ik ben gek op horror, alleen kan ik ook sinds de geboorte van mijn zoontje minder verdragen. Van die gore horrorfilms (the human centipede 2, martyrs) kijk ik tegenwoordig soms met half dichtgeknepen ogen terwijl ik die eerst gewoon kon kijken. Al vond ik de human centipede zelfs voor mijn zwangerschap al echt smerig. Maar goed, die films zijn van een heel ander straatje als sinister e.d.
ja vind ik ook,ik vond het helemaal niet passen bij het thema "moeder" want een moeder zou nooit haar kinderen scheiden of meenemen in de dood want die zet haar kinderen boven haar eigen behoeften zeg maar, dus vond het een slecht (echt door een man verzonnen) einde ...
Ik heb dat als ik een aflevering van Docter Who heb gezien met de Weeping Angels, Blink is de beste aflevering waar ze in zitten! Die zijn echt doodeng, en ze doen niet eens veel (ze bewegen nooit als je het kan zien). Maar, brr, dan kan ik moeilijk in slaap komen.
Net even de trailer gekeken..Jasses die kijk ik wel overdag Eergister heb ik "Mama" zitten kijken. Zitten wel wat schrikeffecten in, maar vond hem gezien alle ophef wel tegenvallen. Het einde is zelfs heel triest. Ik heb toen wakker gelegen van Paranormal Activity. Getver. Mijn wc zit beneden en heb echt lang alle lichten aangedaan als ik naar de wc moest Ik wil nog Insidious zien. Evil Dead sla ik nog maar even over
Herkenbaar. Ik heb een paar jaar geleden besloten om het mezelf niet meer aan te doen. Ik kijk ze niet meer haha.