Hoeveel hebben jullie gemiddeld op je spaarrekening? Ik heb altijd goed gespaard maar sinds de verhuizing en nu kleine Chloé er is is het gedaald naar 3,000 eurootjes terwijl ik toch wel gewent ben dat er zo'n 8,000 opstaat Hoe zit dat bij jullie? Hoef geen bedragen te weten hoor maar ben gewoon niewsgierig hoe dit bij anderen is
Hier staat er veel te weinig op. We hebben een paar tegenvallers gehad en weg spaargeld. We proberen nu alles wat we over hebben weer te sparen want vind het maar niks als er zo weinig op staat.
na een onverwachte rekening van 4000 een andere auto te kopen en nog wat dingetjes. is die wel erg leeg voor mijn gevoel (nog een 1000 euro)
wil er elke keer aan beginnen maar elke keer is er wat dan weer dit stuk dan weer dat stuk dan een nieuwe auto dus nee 0,00000
Sparen is nu ook hier een stuk moeilijker, ik werk(nog) niet en das dus 1 inkomen minder. We sparen nu nog maar 150 euro in de maand!
Wij hebben 180 euro op de spaarrekening staan haha... We hebben ons huis net iets meer als een jaar en daar gaat op 't moment nog al het geld in zitten. Zo hebben we dit jaar ( We zijn bijna een jaar getrouwd ) een nieuw bed gekocht, een laptop, een meubel voor de tv, de schuur opgeknapt, terrastegels gekocht, een fiets voor mn man, een 2e autootje, een grote beurt voor de gezinsauto ( Incl distributieriem dus totaal 800 euro ) een babykamer, een nieuwe wasmachien en dat was het geloof ik wel. Daar zit ons geld dus in.
Hihi, 22000, maar we zijn beide zelfstandige dus daar moet mijn eventuele belasting nog wel vanaf. En ben gek op sparen!
Hier ook nog maar weing. Normaal zo rond de 8000, maar net een nieuwe auto, huis wat opgeknapt, laptop kapot, man tijdje zonder werk gezeten etc. Dus nog maar weinig.
Na onze verhuizing is onze spaarrekening flink geplunderd. En in de tijd van de verhuizing hadden we ook nog een reparatie van 1000 euro aan de auto. Dus we zijn nu weer druk aan het sparen.
Door andere mensen te helpen is ook ons laatste restje spaargeld de deur uitgegaan helaas.. Daarnaast is er veel geld gegaan in ons huis en de verbouwing, verhuizing, de hond zn gescheurde knieband, auto etc. Maar we hebben het goed en hebben alles wat we willen hebben en nodig hebben. Tevens op het moment maar 1 inkomen tot zeker na dat de kleine +- 6 maanden is in ieder geval, maar we kunnen alles wat we willen dus das prachtig he Tevens hebben we redelijk wat spaargeld op andere plekken dan op een spaarrekening
wij zijn in februari dit jaar verhuisd - maar hopen eind van het jaar weer terug te zijn op ons (mijn) bedrag wat we op de spaarrekening willen hebben... Sparen is op het moment wel wat moeilijker, ook vanwege een bruiloft die we gehad hebben. Gelukkig was er voor dit kleintje al veel aanwezig.
Hier staat er inmiddels ook wel wat minder op dan we gewend waren, maar nog steeds genoeg naar ons idee. We hebben in ieder geval een lekkere buffer voor als we wat tegenvallers zouden krijgen.