bah haat dat wachten!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jope, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Hoi,

    Ik ben nu al een tijdje aan het wachten wanneer die ongesteldheid nou eens gaat komen. Ik heb al een test gedaan een tijdje terug maar die was echt negatief en ook niets vaags te zien.....
    Ik word er alleen een beetje moe van om maar te zitten wachten. Ik heb nu ook niet het gevoel dat het er snel aan zit te komen........Ik ben als de dood dat ik het word als ik of aan het werk ben( wit uniform lekker!!!!!) of ergens ben en geen bescherming heb. Elke keer inlegkruisjes dragen word ik ook niet blij van.
    Hoe doen jullie dat?????

    Gr Jope
     
  2. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    ik heb een cyclus geleden al dagen met tampons ingelopen maar dat begon ook te jeuken ivm alle vochtopname door zo`n ding.
    afgelopen cyclus ging ik elke keer naar het toilet of ik droeg een inlegkruisje. maar toen ik het werdt was onbeschermd maar toch op tijd erbij.
    ja ik ken het , zo irritant dat wachten tot je ong wordt . gelukkig draag ik geen wit uniform . maar werk wel in de zorg waar ik niet continu kan gaan toiletteren.
    echte tips heb ik niet dan toch maar je inlegkruisjes blijven dragen of ultradun maandverband als je witte uniform aanhebt...
    lieke
     

Deel Deze Pagina