Deze week sta ik in de yes Foto is alwel 23 weken geleden gemaakt ofzo maar ach ik vind het toch zelf wel een mooie foto en artikel, wilde hem graag met jullie delen de grote versie (even op klikken) http://img716.imageshack.us/img716/9682/kellyinyesw.jpg
Heel goed interview zeg. Ik ben het helemaal met je standpunt eens. Vind het heel knap van je dat je hebt doorgezet En leuke foto trouwens!
Leuk zeg en leuk artikel. Zo worden ook eens de wat stevigeren onder ons in de aandacht gebracht, dat we helemaal niet speciaal minder mooi hoeven te zijn dan een dun iemand. Je bent een mooie meid.
Erg tof... En goed artikel... Ik loop als fotograaf zijnde ook altijd te brullen dat dun en dik allebei mooi kan zijn!!! Ik ben 't dus helemaal met je eens!
Haha dat wilde ik nog gaan doen maar gisteren deed mijn computer ineens vaag en kreeg ik hem er niet op
Je hebt hele mooie foto's op je website staan! Ik vind het trouwens moeilijk om 'dik' als 'normaal' te bestempelen. Dit omdat overgewicht een hele reeks gezondheidsrisico's met zich meebrengt en om die reden hoop ik dus niet dat mijn kinderen overgewicht zullen ontwikkelen omdat ze denken dat dat normaal is. Maar ik vind zeker dat ook 'dikke' vrouwen mooi kunnen zijn En ik vind ook dat het slankheidsideaal te ver door is geschoten.