Zwanger en sapastische darm

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door debo81, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, even een vraagje. Ik ben net 6weken zwanger maar ga echt kapot van de buikpijn, darmen. Ik heb al langere tijd darmklachten en een sapastische darm. Ziekenhuis zegt nu geen onderzoeken te kunnen doen. Heb vrijdagnacht op de EHBO gezeten zo errug was t en t word met de dag erger. Heef iemand hier ervaring mee en is hier iets voor want vraag me af heling ik dit trek?
    Paracetamol helpt iig helemaal niks, een warm bad een beetje maar kan moeilijk de hele dag en nacht hierin zitten...

Graag advies

2. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    T komt goed, spreek uit ervaring, let wel. Ik heb mijn galblaas al wel laten verwijderen, dit kan dus mijn voordeel zijn. Laat evt echo maken van galblaas, als je bevallen bent, nu doen ze er toch niets aan. Maar t kan zijn dat je koliek krijgt.
    Sterkte.

3. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hier bij mijn vorige zwangerschap ook enorm last van gehad, vond het erger dan weeen!

Hier ging het na een aantal weken over, heb ook van die zakjes granenpoeder gekregen.

Na de zwangerschap nog wel eens last van, weet nu dat ik bepaalde voedselproducten beter kan mijden, en als ik meer stress heb of zenuwen komt het ook opspelen.

4. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel, ik houdt hoop! Heb altijd al last van m'n darmen en al jaren koliek aanvallen zonder oorZaak... Maar nu word t steeds erger, kan echt bijna niet blij zijn door die pijn! Ga t maar met de gyn bespreken

5. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    Hallo debo81.

Ik heb PDS en slik daarvoor probiotica van phital. Heb ook al jaren last maar ik geloof dat ik nu de oplossing gevonden heb. Misschien kan je het ook proberen? Moet er wel bij zeggen dat je het een tijdje moet proberen voor dat je kunt zeggen of het werkt. Ik gebruik het nu 1,5 maand en heb veel minder last.

Groetjes

Deel Deze Pagina