Bijna inbreker binnen gehad.

Discussie in 'De lounge' gestart door Robyn, 27 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Wil ik vanochtend naar mijn werk gaan, zie ik dat de tuintafel tegen het huis is gezet en dat er allemaal voetafdrukken opzitten. Wij hebben zo'n klein raampje dat altijd open staat voor de frisse lucht. Waarschijnlijk heeft hij daar doorheen willen komen. We hebben er aluminium luxaflex voor hangen dus dat maakt een rotherrie en we hebben allenaal sloten op de ramen. Dus ik denk dat het daarom niet gelukt is.

Toen ik even verder keek zag ik dat de schuur en de poort ook open waren. Er was gelukkig niks weg. Hij moet zich vast rotgeschrokken zijn in de schuur want het is daar echt een bende ;) en er staat niks bijzonders alleen maar troep die we al een half jaar op willen ruimen. Zelfs mijn 40 jaar oude fiets met sleutel erin hebben ze laten staan.

Moet zeggen dat het wel een raar gevoel is, alsof je niet meer veilig in je huis kan zijn. Helemaal nu ik een kleine heb. Aan de andere kant zou hij niet echt blij zijn geweest als hij binnen was gekomen. Er staat namelijk een hele grote boze rottweiler op hem te wachten :D . Je denkt dat dit je niet gebeurd maar ondertussen...

2. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    jeetje das schrikken zeg. Gelukkig dat hij niet binne is geweest, anders had je je helemaal niet lekker meer gevoeld in huis denk. wij hebben ook een hond, maar ik denk dat hij lam gelikt wordt ipv verjaagdt. :D

3. carla 2028

carla 2028 Actief lid

27 jul 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    Ja dat is altijd vervelend he die domme inbrekers, laat ze van je spullen afblijven.
    Raar idee dat iemand je huis in wilde.

4. Niet meer actief

bah wat eng..
    Gelukkig is het ze niet gelukt ;)

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik zou toch even contact opnemen bij de politie, want dit keer is het bij jullie niet gelukt maar misschien wel bij iemand anders in jullie buurt en dan zouden de sporen bij jullie (afdrukken van de schoenen) toch kunnen helpen (lijkt mij hoor)

En dan weten ze meteen weer waar ze actief zijn.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina